Tematyka wydarzenia będzie poświęcona rozwojowi branży handlu
detalicznego oraz technologiom wspierającym zarządzanie sieciami
handlowymi. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować
tematy uważane za fundamentalne, dla dokładnego zrozumienia branży
retail oraz FMCG. Wybitni prelegenci, będą dzielić się swoimi
doświadczeniami i przedstawiać interesujące case study. Konferencja
będzie dniem, pełnym inspiracji. Dostarczy cennych narzędzi,
generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji, porad i strategii.
Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy
branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności
biznesu.
Podczas konferencji zostaną zbadane najistotniejsze aspekty dla branży retail:
• najnowsze trendy technologiczne, kształtujące świat handlu detalicznego
• budowanie zaufania konsumentów
• najbardziej efektywne kanały komunikacji z klientem
• jak włączyć programy lojalnościowe do kluczowych punktów sprzedaży dla Twojej firmy?
Konferencja skupi najbardziej innowacyjnych liderów biznesu, którzy
podzielą się najlepszymi praktykami, a uczestnicy będą mogli zastosować
je we własnych firmach.
Kluczowe zagadnienia, które zostaną poruszone podczas wydarzenia:
Rozwój branży retail:
• obecna sytuacja rynku oraz kierunki rozwoju Retail w Polsce i Europie;
• strategie międzynarodowych sieci handlowych;
• rozwój modeli franczyzowych oraz ich wpływ na polski handel;
• wykorzystanie e-commerce do wsparcia sprzedaży w kanale tradycyjnym;
• strategie kształtowania polityki cenowej;
• zachowania zakupowe oraz trendy na rynku detalicznym w Polsce;
• zapobieganie stratom w łańcuchu dostaw;
• trendy na rynku marek własnych;
• case study, success stories – doświadczenia i dobre praktyki.
Technologie dla branży retail:
• systemy informatyczne dla branży handlowej w obszarach: zakupów,
sprzedaży, marketingu, logistyki, księgowości, administracji,
zarządzania i komunikacji,
• digital signage dla handlu – nośniki, odtwarzacze, systemy dystrybucji, oprogramowanie;
• rozwiązania RFID i automatycznej identyfikacji produktów;
• rozwiązania business intelligence, CRM, e-commerce, sales force;
• systemy geolokacyjne i liczenia klientów;
• rozwiązania marketingowe oraz promocyjne dedykowane branży Retail;
• social commerce, systemy lojalnościowe;
• systemy do zarządzania magazynem, zapasami i asortymentem, łańcuchem dostaw
• cloud computing – innowacje w handlu detalicznym
Retail Congress
25 września 2014
Millenium Plaza Golden Floor, Warszawa
Szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia można znaleźć na stronie internetowej konferencji: www.retailcongress.pl
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in.
magazyn Galerie Handlowe.