W maju br. marka Lipton Ice Tea wprowadziła kompleksowy program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500 wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa. Głównym partnerem programu w rynku zorganizowanej HoReCa została sieć znanych restauracji Sphinx, która do swojej letniej oferty „Nowości z przyjemnym orzeźwieniem” wprowadziła perfekcyjnie podaną Lipton Ice Tea.
Program Lipton Ice Tea Perfect Serve, którego istotą jest budowanie przyzwyczajeń konsumentów do łączenia Lipton Ice Tea z posiłkami, doskonale wpisuje się w letnie menu restauracji Sphinx. Schłodzona Lipton Ice Tea o smaku herbaty Lipton i soczystych owoców, perfekcyjnie podana w specjalnych szklankach prezentuje się wyjątkowo apetycznie i doskonale orzeźwia w letnie dni. Dodatkowo, unikatowy smak Lipton Ice Tea doskonale komponuje się z daniami z nowej, letniej oferty restauracji Sphinx, co pozwala podkreślić ich smak i aromat.
Program „Perfect Serve” jest wspierany wieloma aktywnościami skierowanymi do konsumentów na profilu Lipton Ice Tea na Facebooku. Dodatkowo od lipca trwa konkurs dla lokali biorących udział w Programie Perfect Serve – „Golden Standard”. Od lipca do sierpnia br. lokale uczestniczące w Programie Perfect Serve odwiedzi tajemniczy klient, który oceni trzy kluczowe kwestie związane z programem. Właściciele najlepszych lokali otrzymają atrakcyjne nagrody.
Tagi: