O 21,2% do 49,4 mln zł wzrosły w październiku br. obroty Grupy Redan w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Wysoka dynamika jest zasługą poprawy sprzedaży w obu segmentach. W części modowej wzrost przychodów wyniósł 23%, a biorąc pod uwagę tylko handel w naszym kraju było to aż 31,9%. Dobrą passę kontynuował także segment dyskontowy, który w minionym miesiącu urósł o 19,5% r./r.
-
Październikowa znaczna poprawa sprzedaży segmentu fashion potwierdza, że wprowadzone zmiany zostały dobrze przyjęte przez klientów - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.
W sektorze modowym październikowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 23% wyższa niż przed rokiem i wyniosła 23,2 mln zł. Z tego sprzedaż na rynku polskim wrosła o 31,9%, a na rynkach zagranicznych spadła o -4,1%. -
Spadek obrotów na rynkach zagranicznych, który w dużym stopniu determinuje dewaluacja hrywny i rubla, wciąż w pewnym stopniu niweluje poprawiający się obraz tego segmentu w Polsce – przyznał Bogusz Kruszyński. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w październiku 2014 r. wzrosła o 3,8% względem października 2013 r. i wyniosła 40,6 tys. m kw.
Wzrostowy trend obrotów utrzymuje sieć dyskontowa TXM textilmarket. -
Ten segment rozwija się bardzo dobrze, a wysokie dynamiki sprzedaży osiągane są w każdym kolejnym miesiącu niezależnie od panujących warunków pogodowych. Oznacza to, że nasza marka dyskontowa ma już ugruntowaną pozycję wśród Klientów – dodał wiceprezes zarządu Redan S.A. Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w październiku br. wypracowała 26,2 mln zł obrotów, czyli o 19,5% większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 304 sklepy własne o łącznej powierzchni 65,2 tys. m kw. i była o ponad 5% większa niż w październiku 2013 r.
W skali całej Grupy Redan przychody w październiku 2014 r. wyniosły 49,4 mln zł, czyli o 21,2% więcej niż w roku ubiegłym. Z tego 3 mln zł obrotów zostało uzyskane poprzez sprzedaż internetową, która w październiku 2014 r. wzrosła w tym kanale o 16,5% r./r. Na koniec października powierzchnia handlowa Grupy wyniosła 105,8 tys. m kw., co oznacza wzrost o 5,5% w porównaniu do października roku 2013. Narastająco od początku roku obroty Grupy Kapitałowej wzrosły o 8,1% i wyniosły 398,2 mln zł.
Tagi: