Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w sierpniu br. Obroty właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket wyniosły 46,6 mln zł i wzrosły o 10,8% r./r. Sieć dyskontowa kontynuowała wzrostowy trend.
W części modowej cieszy bardzo dobre przyjęcie jesiennej kolekcji. -
W sierpniu w sieci dyskontowej kontynuowaliśmy wzrostowy trend sprzedażowy. Naszym zdaniem potwierdza to po raz kolejny, że zmiany wprowadzone w TextilMarket, m.in. w zakresie oferty oraz działań marketingowych mają charakter trwały. W efekcie spodziewamy się, że cały rok będzie dla segmentu dyskontowego bardzo udany - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA. Podkreślił, że sierpień był także udany w segmencie modowym. -
W części fashion bardzo cieszy nas, że na osiągnięty w tym okresie wzrost obrotów znaczący wpływ miała wysoka krajowa sprzedaż artykułów z nowej kolekcji jesień/zima 2014. Oznacza to, że sezonowa oferta jest atrakcyjna i dobrze odbierana przez klientów. Zapowiada to jej dobrą sprzedaż w kolejnych miesiącach. Także na Ukrainie sprzedaż liczoną w hrywnach oceniamy pozytywnie. Dewaluacja hrywny i konieczność przeliczenia walut powoduje jednak, że zanika pozytywny obraz całego segmentu fashion – dodał Bogusz Kruszyński.
W sierpniu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 46,6 mln zł, czyli o 10,8% więcej niż w roku ubiegłym. Z tego 2,6 mln zł obrotów Grupy zostało uzyskane poprzez sprzedaż internetową, która w sierpniu 2014 r. wzrosła w tym kanale o 19,3% r./r. -
To bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę już stosunkowo wysoką bazę porównawczą. Efekty przynosi zwiększanie funkcjonalności serwisu, dzięki czemu klienci chętniej korzystają z tej formy zakupów – stwierdził wiceprezes zarządu Redan SA. Na koniec sierpnia powierzchnia handlowa sieci wyniosła 104,2 tys. m kw., co oznacza wzrost o 4% w porównaniu do sierpnia 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy Redan wzrosły o 7,6% i wyniosły 307,8 mln zł.
Sieć dyskontów odzieżowych TextilMarket w sierpniu br. wypracowała obroty o ponad 19% większe niż przed rokiem, wynoszące 25,3 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 299 sklepy własne o łącznej powierzchni 64,3 tys. m kw. i była o ponad 5% większa niż w sierpniu 2013 r.
Tagi: