Jesień w By Dziubeka przebiega pracowicie. Nie dość, że marka przygotowała kolekcję obfitującą w mnóstwo nowych wzorów, otworzyła butik w warszawskim Domu Mody Modo, to jeszcze zaserwowała nowe, odświeżone logo.
Nic dziwnego, że po 9 latach w branży By Dziubeka zdecydowała się na odświeżenie wizerunku – w końcu to marka, która jest jedną z prężniej rozwijających się biżuteryjnych firm w Polsce. Stale obecna w czołowych magazynach o modzie, na targach oraz na zagranicznych rynkach dobrze wie, że gonitwie za trendami podlega także ogólny wizerunek.
Nowe logo nadal kojarzy się z formą koła oraz znakiem w kształcie eleganckiego zawijasa. Zmianie uległa jednak czcionka – prosta i minimalistyczna idealnie wpisuje się we współczesny design.
By Dziubeka istnieje od 2006 r, a jej nazwa wzięła się od imienia i nazwiska właścicielki – Anny Dziubek, głównej projektantki biżuterii i dyrektora artystycznego. By Dziubeka jest w 100% polską marką, którą wyróżnia wzornictwo produktów określane jako nowoczesne, kreatywne i oryginalne. Marka zatrudnia kilkadziesiąt osób zaangażowanych w produkcję, dystrybucję i sprzedaż biżuterii. Posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Współpracuje z ponad 300 odbiorcami hurtowymi i znanymi sieciami jubilerskimi. Biżuteria By Dziubeka eksportowana jest do 15 krajów Unii Europejskiej, Rosji, Mongolii, Ameryki i Australii.
Tagi: