Sieć Organic Farma Zdrowia zapowiada, że do końca 2017 roku zmieni logo i materiały komunikacyjne. Zmiana podkreśla wartości wspólne dla włoskiej Grupy EcorNaturaSi, której Organic jest częścią.
Od lipca 2016 roku strategicznym partnerem i akcjonariuszem w Organic Farma Zdrowia jest włoska firma EcorNaturaSi. Włoski podmiot działa od 1985 roku i jest jednym z największych graczy na europejskim rynku żywności ekologicznej.
- Chcemy skorzystać z doświadczenia naszego partnera, dlatego też rozpoczęliśmy proces rebrandingu. W sposób ewolucyjny będziemy wprowadzać nowe logo i nowe materiały marketingowe. Systematycznie będziemy także zmieniać wizerunek naszych sklepów- mówi Sławomir Chłoń, Prezes Organic Farma Zdrowia.
Proces zmian ma trwać do zimy tego roku. Nowe logo Organic Farma Zdrowia nawiązuje do materiałów włoskiego partnera i jego historii. Akcentuje harmonię między rolnictwem ekologicznym, pozytywnym wpływem produktów BIO na człowieka, a działaniami biznesowymi prowadzonymi w sposób zrównoważony i neutralny dla środowiska. Kolory zielony i oliwkowy przypominają naturalny charakter jedzenia organicznego.
Żywność organiczna wytwarzana jest bez udziału środków chemicznych jak sztuczne nawozy czy antybiotyki. Jest wolna od GMO. Zawiera więcej pozytywnych dla człowieka substancji, niż żywność produkowana na skalę przemysłową. Polacy mają coraz większą świadomość jej atutów, od wielu lat widzimy wzrost zainteresowany produktami organicznymi i uważamy, że będzie on kontynuowany
– mówi Prezes Sławomir Chłoń.