Do końca roku spółka Costa Coffee Polska (dawniej CHI Polska) zamierza zastąpić wszystkie kawiarnie coffeeheaven i Costa by coffeheaven lokalami sygnowanymi marką Costa Coffee. Sieć zarządza 110 kawiarniami, z których 100 działa już pod nową nazwą.
Rebranding dotyczyć będzie nie tylko nazwy i loga firmy. Gruntowną
przebudowę przejdą wszystkie lokale, w których wprowadzony zostanie
odmieniony design.
Ponadto wzbogaci się również samo menu
kawiarni. Obok dobrze znanych deserów pojawią się zupełnie nowe
słodkośći a dodatkowo klienci będą mogli zasmakować w daniach
śniadaniowych i lunchowych. Natomiast dla amatorów kawy wprowadzono
legendarną mieszankę ziaren Mocha Italia.
Do końca bieżącego roku
finansowego (kończącego się w lutym 2016 r.) w Polsce ma działać już
ok. 115 kawiarni Costa Coffee i ok. 220 maszyn Costa Express. W
kolejnych latach planowane jest kilkanaście otwarć rocznie. W
perspektywie 5-7 lat liczba kawiarni ma się podwoić, a liczba urządzeń
vendingowych – potroić. Legendarna kawa Costa Coffee na bazie mieszanki
Mocha Italia pochodzącej prosto z serca Londynu będzie oferowana w ok.
800 punktach w całym kraju.
Tagi: