Marka Quiosque, należąca do firmy PBH S.A. z siedzibą w Bydgoszczy, jest otwarta na nowe technologie i rozwiązania nie tylko w sferze produktu, ale także działań marketingowych. Dlatego jest aktywna na portalach społecznościowych, a od sierpnia br. jej profil można także znaleźć na coraz popularniejszym wśród polskich firm odzieżowych Pintereście.
Od 2011 roku posiada swój profil na Facebooku. Obecnie liczy on ponad 15 tysięcy fanów, a z każdym dniem jest ich coraz więcej. Quiosque angażuje swoich fanów w konkursy, prezentuje najnowszy asortyment, pomysły na stylizację.
Od niedawna Quiosque ma także swój profil na Pinterest. Prezentuje na nim nie tylko modowe inspiracje, ale stara się przybliżyć klientkom markę, np. prezentując zdjęcia backstage z sesji zdjęciowej. Quiosque ma także swój kanał na YouTube.
-
Nasze Klientki korzystają z Internetu zazwyczaj po to, aby uzyskać konkretne informacje i porady. W odpowiedzi na to realizujemy działania i pomysły, które spełniają ich oczekiwania. Udało nam się zebrać wokół marki grono zaangażowanych osób. Ich opinie, wyrażane na forum, są dla nas niezwykle cenne. Nie wykluczamy rozwoju w kolejnych kanałach social media – mówi Magdalena Majchrzak – Puczyńska, dyrektor ds. marketingu i ekspansji.
Quiosque to marka z ponad dwudziestoletnią tradycją na polskim rynku odzieżowym. Tworzy kolekcje tylko dla kobiet, świetnie znając ich potrzeby, dlatego oferuje asortyment odpowiedni na każdą okazję: spotkanie z przyjaciółką, pracę, wypoczynek, czy elegancką kolację. Większa część kolekcji szyta jest w Polsce, aby jak najlepiej dbać o klientki i doskonalić jakość produktów.
Tagi: