Istniejąca od 25 lat na rynku polska marka odzieżowa Quiosque nie zwalnia tempa i cały czas konsekwentnie realizuje przyjęte założenia dotyczące rozwoju sieci. Po otwartym niedawno nowym salonie w Białymstoku przyszedł czas na Centrum Handlowe M1 w Krakowie. To siódmy salon marki w tym mieście. Sklep zajmuje powierzchnię 95 m kw. i jest to salon własny.
Zgodnie z przyjętą strategią sklepy Quiosque powstają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i dużych miastach. Kraków jest bardzo przyjazny naszej marce, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego punktu. Odpowiadając na potrzeby naszych klientek, chcemy dać im wygodny dostęp do naszych sklepów
– dodaje Aleksandra Podsiadła, Manager ds. Ekspansji Quiosque.
Obecnie cała sieć Quiosque liczy 138 sklepów, w tym 68 salonów własnych, 64 franczyzowe i 6 salonów outletowych. Marka prowadzi także sprzedaż internetową.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami. Marka nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. W salonach mogą one znaleźć odzież w rozmiarach od 34 do 48. Kolekcja jest komplementarna, uzupełniają ją modne dodatki.