Istniejąca od ponad dwudziestu lat na rynku polska marka odzieżowa Quiosque nie zwalnia tempa i cały czas konsekwentnie realizuje przyjęte założenia dotyczące rozwoju sieci. Po otwartym niedawno nowym salonie we Wrocławiu przyszedł czas na Stalową Wolę, a także drugą lokalizację we Wrocławiu, w parku handlowym zlokalizowanym przy ul. Czekoladowej. Kolejnym punktem na mapie salonów Quiosque stało się centrum handlowe w Bydgoszczy położone przy ul. Wojska Polskiego.
-
Stalowa Wola to trzecie, pod względem liczby mieszkańców, miasto województwa podkarpackiego. Według nas ma ogromny potencjał. Cieszymy się z tego, że mogliśmy otworzyć tam swój drugi salon – mówi Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji Quiosque.
Stalowa Wola to trzynasty salon marki otwarty w tym roku. Do grudnia w planach jest otwarcie kolejnych kilku punktów. Także przyszły rok zapowiada się pod tym względem bardzo ambitnie. Zgodnie z przyjętą strategią sklepy Quiosque powstają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i dużych miastach. -
Wrocław jest bardzo przyjazny naszej marce, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie w tym mieście czwartego już punktu – dodaje Aleksandra Podsiadła.
Ze względu na lokalizację szczególne znaczenie dla marki ma otwarcie salonu w bydgoskim centrum handlowym. -
Każda nowa lokalizacja jest dla nas ważna, ale Bydgoszcz ma szczególne znaczenie. Tu bowiem znajduje się siedziba naszej firmy. W tym mieście czujemy się jak w domu – mówi Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji Quiosque.
Obecnie cała sieć liczy 122 sklepy, w tym 5 salonów outletowych.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie, niezależnie od okazji. Marka stawia szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę, a jej kolekcje to połączenie klasycznych wzorów z nowoczesnymi trendami. W każdym z salonów Quiosque, klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą stylizacji czy doboru fasonu.
Tagi: