Wyniki finansowe marki Prima Moda, posiadającej kilkunastoletnie doświadczenie na polskim rynku obuwniczym, z roku na rok są coraz bardziej zadowalające.
-
Przychody za 2011 rok wyniosły ponad 57 mln zł, w ciągu ostatnich kilku lat odnotowując dynamiczne wzrosty. Od 2008 roku sprzedaż się podwoiła - informuje Piotr Miednik, dyrektor finansowy Prima Moda SA. Optymistyczne wyniki finansowe pozwalają na dynamiczny rozwój sieci sklepów, która jeszcze w tym roku ma powiększyć się o kolejne punkty sprzedaży. -
W 2012 roku planujemy otworzyć 2-3 sklepy własne w dużych miastach Polski - zapowiada Piotr Miednik.
Mimo iż ekspansja na rynki zagraniczne wpisuje się w naturalną strategię rozwoju spółek z branży fashion, Prima Moda aktualnie nie posiada salonów zagranicą i nie zakłada w najbliższym czasie ich uruchomienia. Piotr Miednik nie wyklucza jednak takiej możliwości. -
Jest to oczywiście jeden z kierunków, jaki można obrać w celu zwiększania sprzedaży i rozpoznawalności marki. Widząc doświadczenia innych firm z naszego segmentu jest bardzo możliwe, iż w ciągu kilku kolejnych lat nasze salony pojawią się na mapie Europy, jest jednak za wcześnie, aby rozmawiać o szczegółach - mówi dyrektor finansowy.
Zobacz sklepy Prima Moda w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Prima Moda
Tagi: