Próchnik z wyższą o 2,3 mln zł sprzedażą niż w III kwartale rok temu

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-11-21 | 14:08
Próchnik S.A. w III kwartale br. zwiększył przychody ze sprzedaży z 7 mln zł do 9,3 mln zł w porównaniu z tym samym okresem 2013 r. Lepsze wyniki spółka zanotowała także od stycznia do września. Sprzedaż na przestrzeni tych 9 miesięcy ukształtowała się na poziomie 27,2 mln zł, co oznaczało wzrost w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, kiedy to przychody wyniosły 16,2 mln zł.
Dotychczas w 2014 r. rekordowe przychody miesięczne w obszarze sprzedaży marki Adam Feliks Próchnik w ramach własnej sieci salonów, Grupa Kapitałowa osiągnęła w sierpniu. Przychody osiągnęły wtedy wysokość 2,277 mln zł i były wyższe o 76,4% w porównaniu do sierpnia z 2013 roku.
Od września 2014 r. spółka zaczęła wprowadzać do salonów nową kolekcję Adam Feliks Próchnik i Rage Age. Wszystkie ubrania AFP zostały całkowicie zaprojektowane przez Rafała Czapula i jest to kolejny element strategii spółki związany z konsekwentnym budowaniem nowego wizerunku marki. Kolekcja pod nazwą „Sprawa honoru” nawiązuje do historii polskich dywizjonów lotniczych uczestniczących w walkach o Wielką Brytanię podczas II Wojny Światowej. Mimo jednak wprowadzenia bardzo konkurencyjnej i autorskiej oferty odzieżowej, anomalia pogodowe – bardzo wysoka temperatura panująca we wrześniu i październiku, spowodowały osiągnięcie niższych przychodów niż planowano.
W III kwartale br. spółka kontynuowała realizację przyjętej w 2013 roku strategii rozwoju, optymalizując sieć sprzedaży. Próchnik zawarł w tym okresie kolejną umowę najmu z outletem w Lublinie, ale jednocześnie ze względu na brak rentowności zamknął salony Próchnika w Centrum Handlowym Blue City oraz Arkadia w Warszawie. Kontynuowane były również prace związane z integracją wewnętrzną po fuzji ze spółką zależną Equity Doctors. Spółka nadal testuje także sprzedaż łączoną dwóch marek Adam Feliks Próchnik oraz Rage Age w jednym salonie. Drugi sklep tego typu został otwarty w III kwartale w Galerii Warmińskiej w Olsztynie.
Oferta Grupy Kapitałowej Próchnik S.A. obejmuje garnitury, koszule, płaszcze i kurtki, których tradycja konstrukcji i kroju sięga momentu założenia łódzkiej firmy Próchnik S.A. w 1948 roku. Grupa zajmuje się produkcją oraz sprzedażą odzieży dla mężczyzn pod marką Adam Feliks Próchnik oraz Rage Age by Czapul, a od IV kwartału 2013 roku również włączyła do swojej oferty odzież damską, która z dnia na dzień cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród damskiej części odbiorców. W 2014 roku pod własną marką spółka zaoferowała swoim klientom gamę perfum dla mężczyzn i kobiet. Oferta sprzedażowa skierowana jest do szerokiej grupy klientów, którzy dysponują średnimi i wyższymi dochodami, którzy używają zarówno ubioru formalnego okazjonalnie, jak i na co dzień - w szczególności do pracowników administracji, biznesu i finansów.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-03-15 do 2015-03-15

Próchnik z wyższą o 2,3 mln zł sprzedażą niż w III kwartale rok temu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.