PremiumBrand 2012 przyznane Carrefour Polska

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-07-18 | 12:00
Carrefour Polska zdobył prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji w VII edycji badania PremiumBrand. Nagroda jest dowodem doskonałej renomy, jaką wśród konsumentów cieszy się marka Carrefour.
Odznaczenie PremiumBrand przyznawane jest najbardziej prestiżowym markom, firmom i spółkom giełdowym, które dzięki wyróżniającej się na rynku ofercie osiągnęły znaczącą przewagę nad konkurencją i mogą poszczycić się doskonałą reputacją wśród konsumentów. O przyznaniu wyróżnienia PremiumBrand decyduje wynik badania wizerunku marek przeprowadzonego wśród konsumentów. Wizerunek marki analizowany jest w czterech aspektach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz wizerunek marki jako pracodawcy. Wszystkie powyższe elementy wpływają na ostateczny wybór marki cieszącej się najlepszą reputacją.
Marka Carrefour obecna jest w Polsce od 15 lat. W tym czasie stała się jednym z liderów polskiego rynku. Carrefour jest też jednym z liderów wielkiej dystrybucji w Europie. Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce funkcjonują trzy formaty sklepów: hiper- i supermarkety oraz prężnie rozwijająca się sieć sklepów franczyzowych. Carrefour w Polsce posiada także centra handlowe oraz jest liderem przymarketowych stacji benzynowych.
- Wyróżnienie PremiumBrand to wymierna ocena pracy i naszych wysiłków, które Carrefour podejmuje każdego dnia, realizując misję firmy, której celem jest podnoszenie jakości życia klientów i konsumentów - powiedział prezes Carrefour Polska, Jean Anthoine.
Carrefour był jedynym wśród sieci hipermarketów, która wzięła udział w tegorocznym badaniu PremiumBrand. Żadna z konkurencyjnych marek nie zdecydowała się poddać konsumenckiej ocenie.
Wyniki opinii konsumentów mówią same za siebie. Średnio aż 4,56 na 5 badanych respondentów poleciłoby sieć Carrefour swoim znajomym i rodzinie. Równocześnie blisko 80% respondentów badania deklaruje wysoki stopień zaufania do produktów i usług Carrefour.
- Powyższe wyniki to dowód, że konsumenci ufają naszej marce oraz że Carrefour cieszy się dobrą reputacją - mówi Robert Noceń, członek zarządu, dyrektor działu marketingu Carrefour Polska. - Dodatkowa, wymierna korzyść jest taka, że zaufanie klientów przekłada się na ich decyzje zakupowe. Dobry wynik może być też sygnałem dla naszych obecnych i przyszłych kontrahentów, iż Carrefour Polska jest godnym zaufania i prestiżowym partnerem.
Badanie na potrzeby projektu PremiumBrand przeprowadził na przełomie kwietnia i maja 2012 roku MillwardBrown SMG/KRC. Jednoznacznie potwierdziło ono wysoką ocenę Carrefour wśród konsumentów.
Zobacz sklepy Carrefour w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-06-01 do 2012-06-01

Zobacz także

PremiumBrand 2012 przyznane Carrefour Polska

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.