Port Rumia Centrum Handlowe Auchan systematycznie pozyskuje nowych najemców. W ciągu minionych 4 miesięcy Immochan, właściciel i komercjalizator galerii, podpisał umowy na wynajem powierzchni handlowej z 5 nowymi markami. Najnowszy salon, otwarty 30 listopada, zajęła marka Sinsay, należąca do koncernu odzieżowego LPP.
SiNSAY to najmłodszy brand w portfolio spółki LPP S.A, który zadebiutował na rynku w 2013 roku. Marka, która w Porcie Rumia zajęła powierzchnię handlową 317 m kw., jest skierowana do młodych kobiet świadomie kreujących swój wizerunek. Jest to już drugi brand koncernu LPP w pomorskiej galerii handlowej Auchan. Młodzi klienci mogą tu bowiem skorzystać także z oferty sklepu House.
Ofertę modową Portu Rumia rozszerzył niedawno również jeden z największych polskich producentów obuwia, firma Wojas. W lokalu o powierzchni 151 m kw. klienci mają do dyspozycji eleganckie skórzane obuwie damskie, męskie, a także obuwie młodzieżowe i akcesoria – skórzane torebki, teczki czy paski. Salon Wojas rozszerzył ofertę obuwniczą galerii, na którą obecnie składają się takie marki, jak Ryłko, Ecco czy Venezia. W ostatnich miesiącach do grona najemców dołączył także salon z odzieżą sportową Martes Sport (lokal zajął powierzchnię 616,18 m kw.).
–
Zależy nam na tym, by oferta naszej galerii handlowej spotykała się z potrzebami klientów. Dlatego dbamy o to, by wśród najemców znajdywały się marki, które są przez nich znane i docenione. Dążymy do tego, aby Port Rumia był miejscem, w którym każdy dokona kompleksowych i atrakcyjnych zakupów – mówi Adam Kozioł, menedżer Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan.
Nowe marki pojawiły się również wśród lokali świadczących usługi na terenie galerii handlowej. Jedną z nich jest Orange, który zajął lokal o powierzchni 35 m kw. Swój firmowy salon (ponad 30 m kw.) otworzyła także platforma telewizyjna NC+.
Tagi: