Projekt realizuje grupa polskich projektantów i designerów we współpracy z firmami z branży mody, wzornictwa przemysłowego i architektury. Do projektu zostanie zaproszonych 52 projektantów - dokładnie tyle, ile tygodni liczy rok kalendarzowy. Celem projektu jest wsparcie rozwoju polskich marek modowych, które działając w pojedynkę miałyby trudność w zaistnieniu w nowoczesnej galerii handlowej. Butik stanowić będzie kreatywną przestrzeń, w której prezentowane będą najnowsze kolekcje polskich marek modowych. Przy projektowaniu Pop Up Story wykorzystano surowce i technologie zgodne z aktualnymi trendami wnętrzarskimi. Projekty partnerów, m.in. marek Palladio, Ars Retail + Shopfiting, Vzór, Catellani & Smith, nawiązują do najlepszych tradycji modernizmu.
Wśród marek modowych dostępnych w butiku znajdziecie m.in. Roboty Ręczne, Madox, Cocoon, Kiss the frog, Aga Guz, Edyta Pietrzyk, Never Ever. W ramach Pop Up Story będzie można także wziąć udział w warsztatach i spotkaniach z projektantami oraz ekspertami branży mody.
Zaangażowani w projekt twórcy będą mogli liczyć na biznesowe i edukacyjne wsparcie. W Pop Up Story odbywać się będą cykliczne spotkania dotyczące marketingu mody i kwestii prawnych, takich jak: ochrona praw autorskich, własności intelektualnej. Eksperci będą także pomagać projektantom w stworzeniu własnego profesjonalnego portfolio.
Butik Pop Up Story znajduje się na poziomie +1 warszawskiego centrum handlowego.
Tagi: