Ponad 75 procentowy wzrost odwiedzalności w stosunku do roku ubiegłego notuje rozbudowane Gemini Park Bielsko-Biała, Centrum Handlowo-Rozrywkowe należące do Gemini Holding. Otwarcie obiektu w nowej odsłonie miało miejsce ponad miesiąc temu.
Pierwszych klientów rozbudowane Gemini Park Bielsko-Biała powitało 9 kwietnia. Po rozbudowie obiekt posiada ponad 40 tys. mkw. GLA, a grono najemców zwiększyło się do 120 sklepów, z których część po raz pierwszy otworzyło swoje lokale w tym regionie Polski. Od tego czasu centrum handlowe cieszy się rosnącą popularnością, co potwierdzają statystyki odwiedzin obiektu.
–
To był najlepszy miesiąc w całej 5-letniej historii funkcjonowania Gemini Park Bielsko-Biała. Nasz obiekt od dnia otwarcia zanotował wzrost odwiedzalności o ponad 75 proc. w stosunku do roku ubiegłego! Z pewnością przyczyniło się do tego uzupełnienie oferty centrum o nowe marki oraz zmiana strategii i profilu obiektu. Cieszymy się, że zaproponowana przez nas kompleksowa, bogata oferta dla całych rodzin zyskuje uznanie wśród bielszczan – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor centrum handlowego Gemini Park Bielsko-Biała.
Wysoki wskaźnik odwiedzalności w rozbudowanym Gemini Park Bielsko-Biała przełożył się także na wzrost wyników finansowych u najemców obiektu. –
Od otwarcia rozbudowanego Gemini Park Bielsko-Biała odnotowaliśmy wzrost odwiedzalności, co wpłynęło także na podwyższenie obrotów naszego salonu. Dzięki zmianom wynikającym z rozbudowy obiektu, zyskaliśmy wielu nowych klientów, którzy docenili wyszukane wzornictwo i wysoką jakość ubrań z naszych kolekcji – mówi Monika Jaskólska, właściciel sieci salonów Pako Lorente.
Wzrost odwiedzalności zauważają także najemcy sektora usługowego. –
Rozbudowane Gemini Park pozyskało wielu nowych klientów, którzy z zaciekawieniem odwiedzają odmieniony obiekt. Od momentu otwarcia powiększonego centrum zanotowaliśmy bardzo duże zainteresowanie zarówno naszym nowo otwartym salonem Poczty Polskiej, jak i funkcjonującym jeszcze przed rozbudową kantorem – mówi Anita Małyszko, właściciel Poczty Polskiej i kantoru w Gemini Park Bielsko-Biała.
Obecnie Gemini Park Bielsko-Biała to centrum rodzinne z szeroką ofertą handlowo-rozrywkową, która stale się powiększa. Tylko w maju grono najemców poszerzy się o kolejne cztery brandy. Sektor modowy wzbogaci należąca do grupy LPP marka Reserved, która otworzy salon odzieżowego powierzchni blisko 2 tys. mkw. oraz Pepco – samoobsługowy sklep dyskontowy, w którym na powierzchni 360 mkw. znajdą się produkty wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnej cenie. Ofertę usługową powiększy natomiast Bank Millennium (ponad 100 mkw.) oraz salon stylizacji paznokci OPI One (40 mkw.). Umowę najmu lokalu podpisała także firma Monnari oraz Klub Fitness.
Tagi: