52 elektromarkety Media Expert – to bilans otwarć zrealizowanych w pierwszej połowie 2014 r. Uruchomienie 28 nowych lokalizacji oraz 24 elektromarketów po gruntownym remoncie potwierdza dynamikę rozwoju sieci „włączającej niskie ceny”. A to nie koniec ekspansji na polskim rynku – Media Expert zapowiada kilkadziesiąt kolejnych otwarć do końca 2014 r.
Jak zapewnia Media Expert, sieć bardzo skrupulatnie realizuje strategię rozwoju.
– Każde otwarcie nowego elektromarketu lub inwestycja w modernizację istniejącego jest poprzedzona wnikliwą analizą. Staramy się dostosować do potrzeb naszych klientów,
ale i potencjału miejsca. Dzięki temu jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynkach lokalnych – twierdzi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Elektromarkety Media Expert zlokalizowane są zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach. Obecnie sieć posiada ponad 270 elektromarketów w całym kraju.
Tagi: