Ponad 20 tys. użytkowników korzysta już z aplikacji wprowadzonej przez sieć pizzerii Domino′s Pizza. Największym powodzeniem wśród klientów cieszy się funkcja Tracker, umożliwiająca w czasie rzeczywistym śledzenie złożonego zamówienia, a także wgląd do historii zamówień oraz opcja powtarzania ostatnich zamówień, która pozwala na złożenie zamówienia w mniej niż 10 sekund.
Aplikacja jest dostępna od 26 sierpnia 2013 r. dla systemu Android oraz od 28 sierpnia dla systemu iOS. Dzięki niej klienci mają możliwość podglądu menu oraz promocji, mogą korzystać z kodów promocyjnych oraz składać zamówienia. Dla użytkowników posiadających konto stworzono takie funkcje jak Tracker, łatwe zarządzanie zamówieniami i automatyczne logowanie. Firma wciąż monitoruje komentarze użytkowników i udoskonala aplikację.
Na początku, w celu weryfikacji najbliższego lokalu Domino’s, użytkownik musi podać minimalną ilość danych – miasto, ulicę oraz numer budynku. Jeśli posiada konto na serwisie sieci, to może użyć tych samych danych do logowania (w tym wypadku ma łatwiejszy dostęp do adresów oraz ich edycji, może również sprawdzać historię zamówień i je powtarzać). System automatycznie odnajduje i przekierowuje użytkownika do najbliższego lokalu Domino’s Pizza.
Urządzenie, którego właściciel chce skorzystać z aplikacji, musi być wyposażone w systemy operacyjne Android 4.0, iOS 5.0 lub nowsze.
Tagi: