Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, swoją decyzją z dnia 3 października 2014, wyraził zgodę na dołączenie do aliansu strategicznego GH PL Plus sieci sklepów POLOmarket. Tym samym zostały spełnione wszystkie warunki do tego, aby kompleksowa współpraca obydwu partnerów stała się faktem. W konsekwencji w dniu 17 października 2014 podpisano akt notarialny, na mocy którego spółka POLOmarket sp. z o.o. stała się udziałowcem spółki GH PL Plus sp. z o.o.
Ten ruch bardzo zbliżył GH PL Plus do zrealizowania założeń zdefiniowanych podczas powstawania aliansu. Podmioty zintegrowane w aliansie dysponują już dziś potencjałem sprzedaży na poziomie 7 mld złotych. Udziałowcy zgodnie potwierdzają, że zmierzają do tego, aby alians jak najszybciej osiągnął sprzedaż na poziomie 10 mld złotych rocznie.
W najbliższym czasie, już w nowym układzie z POLOmarketem jako wspólnikiem, zostaną potwierdzone cele strategiczne na najbliższy okres, a także strategia ich realizacji. Plany działań spółki będą bardzo ambitne. Główna osią działań będzie kontynuacja dotychczasowego rozwoju ekonomicznej marki własnej „Lubię”, która została tak dobrze przyjęta przez konsumentów . Intensywne będą również działania integracyjne na płaszczyźnie zakupowej. Zgodnie z intencjami udziałowców wszystkie działania GH PL Plus mają za cel podniesienie atrakcyjności oferty dla polskiego konsumenta. To z kolei ma sprawić, aby GH PL Plus stała się jednocześnie najlepszą platformą współpracy dla polskich sieci detalicznych.
Tagi: