Klienci drogerii Dayli mogą już korzystać z aplikacji IKO, która umożliwia płatność telefonem w każdym ze sklepów sieci. Oprócz nowego rozwiązania technologicznego, Dayli zamierza w najbliższym czasie także rozwijać sieć sprzedaży.
-
Chcemy odpowiadać na potrzeby rynku i szybko zmieniające się tendencję. Zależy nam na rozwiązaniach połączonych z nowymi technologiami (przygotowujemy się właśnie do dużego projektu opartego na nowoczesnych rozwiązaniach). Najważniejsze jest dla nas zadowolenie naszego klienta. Chcemy być drogerią nie bojącą się kreatywnych, innowacyjnych oraz przyjaznych klientowi pomysłów a takim bez wątpienia jest płatność mobilna - tłumaczy Anna Wierzbicka, dyrektor generalny Dayli.
Usługa IKO to połączenie w jednym rozwiązaniu funkcji bankowych (sprawdzanie salda, historii rachunku, przelewy) z płatniczymi (płacenie za zakupy w sklepach tradycyjnych i online, wypłaty z bankomatów). Aby dołączyć do użytkowników IKO, wystarczy zainstalować na swoim telefonie bezpłatną aplikację, a następnie aktywować ją w telefonie lub serwisie internetowym.
Drogerie Dayli są prężnie rozwijającą się siecią, która do końca 2014 roku planuje otworzyć kolejnych 16 drogerii.
Tagi: