Pierwszy butik marki Ceremony, należącej do Wójcik Fashion Group, został otwarty w Polsce w Centrum Handlowym Bonarka City Center w Krakowie w grudniu 2011 r. Kolejne mają zostać uruchomione do 2014 r.
Ceremony jest pierwszą w Polsce marką, która oferuje ekskluzywne stroje wysokiej jakości na szczególne okazje dla maluszków. Oferta marki skierowana jest do osób ceniących wysoką jakość, jak i wyjątkowy design w modzie dla najmłodszych. Produkty marki Ceremony wybierane są jako pierwsze modowe prezenty dla nowonarodzonych dzieci, na roczek, chrzest czy inne istotne wydarzenia w życiu małego dziecka.
-
Nie znamy jeszcze dokładnych dat oraz miejsc powstania nowych butików Ceremony, cały czas prowadzimy negocjacje. Do 2014 roku planujemy otwarcie butików w Warszawie, Paryżu i Mediolanie - mówi Marek Szostak, dyrektor marketingu Wójcik Fashion Group.
Dokładniejsze plany rozwoju są znane w przypadku marki Wójcik, dla której przewidziano w tym roku intensywną promocję. -
Od początku tego roku rozpoczęliśmy bardzo intensywną kampanię związaną z promocją sklepu internetowego Wojcikonline.com w sieci. Pielęgnujemy ten kanał dystrybucji i otwieramy się na nowe technologie oraz programy partnerskie – jednym z nich jest Payback – klienci robiąc zakupy w naszym sklepie, jeśli chcą, zbierają punkty w ogólnopolskim programie lojalnościowym, wymieniane później na atrakcyjne nagrody. W sklepach stacjonarnych Wójcik funkcjonuje nasz wewnętrzny, rabatowy program lojalnościowy - informuje Marek Szostak.
W 2012 r. klienci mogą spodziewać się otwarcia nowych sklepów marki Wójcik. -
Obecnie skupiamy się na bardzo dynamicznym rozwoju sieci Wójcik, remodelujemy sieć sprzedaży. Jeszcze w tym roku planujemy uruchomienie ok. 10 nowych placówek w najciekawszych miejscach handlowych w różnych miastach w Polsce. Otwieramy się również na punkty franczyzowe - dodaje Marek Szostak.
Firma działająca również poza granicami Polski, cieszy się popularnością wśród zagranicznej klienteli, która docenia jakość oraz funkcjonalność kolekcji prezentowanych przez Wójcik Fashion Group. -
Posiadamy sklepy partnerskie na Ukrainie, w Rosji oraz w Austrii. Od początku tego roku uczestniczyliśmy w kilku imprezach targowych, m. in. we Florencji, Goeteborgu, Kijowie oraz w Dubaju. Każdy udział w targach przynosi nowe kontakty handlowe. Zainteresowanie marką Wójcik jest bardzo duże również poza granicami naszego kontynentu - zauważa dyrektor marketingu.
Zobacz sklepy Wójcik w centrach handlowych
Tagi: