Dla Marilyn rok 2014 okazał się owocny. Otwarto wiele nowych salonów sieci, zarówno własnych, jak i franczyzowych. Zbliżający się 2015 rok zapowiada się równie obiecująco.
W roku 2014 sieć Marilyn otworzyła 5 salonów własnych. Liczba sklepów franczyzowych powiększyła się o 12 kolejnych lokalizacji, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Koszalinie, Kaliszu, Inowrocławiu oraz Zielonej Górze. -
Sieć salonów franczyzowych prężnie się rozwija co jest dla naszej marki bardzo pozytywnym sygnałem. Zdecydowanie pokrywa się to z naszymi optymistycznymi założeniami. Udało nam się pojawić w miastach, w których wcześniej nie byliśmy obecni – np. Koszalin, Kalisz - zdradza Anna Jaśkiewicz, brand & sales manager Marilyn.
Sieci zależy na systematycznym rozwijaniu salonów franczyzowych. Zakłada się powiększenie marki o 10 tego typu sklepów. Na chwilę obecna wiadomo, że w marcu działalność rozpocznie lokal w toruńskiej galerii handlowej znajdującej się przy ul. Żółkiewskiego 15.
Ponadto sieć powiększy się o salony, które funkcjonować będą w Radomiu w Galerii Słonecznej oraz w Lubinie w Galerii Cuprum Arena.
Centra handlowe to obiekty ważne dla rozwoju marki Marilyn. Dlatego też sieć obecna jest w wielu prestiżowych lokalizacjach, a w kolejnych może pojawić się już niebawem.
Tagi: