- Sukces formatu Express to przede wszystkim najwyższej jakości produkt, przygotowany na oczach Gości w zaledwie 5 minut. Koncept doskonale został przyjęty na polskim rynku, bowiem idealnie wpisuje się w aktualne trendy i potrzeby konsumentów. Teraz widzimy, że pojawiły się oczekiwania względem samej oferty, na co błyskawicznie reagujemy wprowadzając Flatbread Pizza na cienkim cieście – mówi Aleksander Pałka , Dyrektor Pizza Hut Express. - To propozycja dla osób szukających lekkiego posiłku, który mogliby szybko zjeść w ciągu dnia. Wierzymy, że ta bardzo wiosenna oferta przypadnie im do gustu. Niewątpliwie będziemy koncentrować się na rozwoju tego segmentu produktów w przyszłości – dodaje Aleksander Pałka.
Oferta Flatbread Pizza dostępna jest w 12 restauracjach Pizza Hut Express w Polsce, w tym w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Bielsku, Tarnowie i Olsztynie. Popularna sieć restauracji Pizza Hut w ciągu ostatniego roku otworzyła 9 punktów Express w strefach food court w centrach handlowych. Format Pizza Hut Express szybko zyskał uznanie konsumentów a także ekspertów z branży – marka została wyróżnioną m. in. nagrodą Food Business Award 2016 za nowatorską strategię marketingową. Marka zapowiada dynamiczny rozwój formatu, zarówno pod kątem ekspansji lokali na polskim rynku jak i w kwestii rozwoju oferty i wprowadzania do niej nowości produktowych.