Piotr Czaykowski sprostał wymaganiom stawianym przez Artura Magierę i Rafała Chrapkowicza – właścicieli marki. Duma polskiego modelingu brał udział w kampaniach Armaniego, Etno i Lardini. Dla Pako Lorente wcielił się w postać dżentelmena z dużą klasą i poczuciem humoru oraz w niegrzecznego chłopca. Na efekty tej współpracy trzeba jeszcze poczekać.
Styliści pracujący przy sesji stworzyli 30 sylwetek. Poczynając od klasycznych propozycji na wieczór, formalnych smokingów i garniturów, z których słynie producent. Poprzez casualowy look oparty na sportowej elegancji, aż po propozycje na luźne spotkania w gronie przyjaciół.
Jesienno-zimowe outfity opierają się na smukłej sylwetce. Projekty wydłużono z wypracowanymi krawieckimi detalami i wykończeniami, które w nowej stylizacyjnej odsłonie tracą konserwatywny sens i zyskują nowoczesny szyk.
Stylizacyjny „must have” w tym sezonie reprezentuje elegancki strój biznesowy zestawiony ze sportową w charakterze kurtką budrysówką.
Tagi: