18 sierpnia ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa marki Matras zatytułowana „Akcja Edukacja w księgarniach Matras”. 15-sekundowy spot reklamowy zachęca do wizyty w księgarni lub na stronie matras.pl, gdzie można sprawdzić atrakcyjną cenowo ofertę podręczników i pomocy szkolnych.
Spot ma charakter sprzedażowy, a dynamiczna muzyka i wyraziste hasło mają zarówno zwrócić uwagę rodziców odpowiedzialnych za zakup podręczników dla swoich dzieci, jak i trafić do młodszej grupy odbiorców, która także samodzielnie odwiedza księgarnie. Spot „Akcja Edukacja” prowadzi widza wprost do księgarni Matras, gdzie w nowoczesnym i przyjaznym wnętrzu, pośród atrakcyjnego towaru, kręci się mnóstwo osób poszukujących i kupujących podręczniki i pomoce szkolne. Klienci są radośni i zadowoleni, ponieważ znajdują to, czego poszukiwali w jednym miejscu i świetnej cenie. Poprzez tablet w rękach młodego człowieka widz dowiaduje się także o możliwości zakupu podręczników i pomocy szkolnych przez Internet – także z rabatami.
Celem kampanii księgarni Matras jest poinformowanie o atrakcyjnej ofercie podręcznikowej i szkolnej oraz zachęcenie konsumentów do odwiedzenia księgarni Matras (stacjonarnych i wirtualnej) w okresie podręcznikowym. Kampania obejmuje główne stacje telewizji publicznej, Polsat, stacje tematyczne TVN, Polsatu, AtMediów oraz ZPR. Całość wsparta jest działaniami lokalnymi w prasie oraz radiu. Kampania TV potrwa od 18 sierpnia do 7 września.
Za kreację spotu odpowiada Reklamownia Dariusz Chwierut, wyreżyserował Piotr Wojtowicz, a studio filmowe m5 wyprodukowało całość. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy IQ media.
Tagi: