Pierwszy salon sieci Butik I Like! w nowym koncepcie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-09-02 | 12:03
Popularna sieć sklepów Butik rozpoczęła w tym roku szereg zmian wizerunkowych, w ramach których zmieniono logo marki oraz zainaugurowano proces remodelingu. Butik Your New Style zastąpiło hasło Butik I Like!, a kolekcje dostępne w sprzedaży podzielono na 3 linie: Forever Pink, Rue Paris oraz For Fitness.
16 sierpnia br. firma Trend & Fashion Group, właściciel sieci sklepów Butik, otworzyła w galerii handlowej przy ul. Targowej 72 w Warszawie pierwszy salon sprzedaży w nowym koncepcie z uwzględnieniem formatu sprzedaży, w którym obowiązuje podziału asortymentu na 3 linie.
- Nasza wieloletnia działalność na polskim rynku odzieżowym zaowocowała bardzo ciekawymi pomysłami, których filarem jest skrupulatny podział marki na dedykowane działy pod konkretne klientki. Indywidualne podejście do każdej z grup pozwoli nam lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania naszych odbiorców, a także zbudować społeczność wokół nich, którą będzie łączyło coś więcej niż same zakupy - Grzegorz Garyga, dyrektor kreatywny Trend & Fashion Group. - Nasze klientki coraz częściej robią zakupy w modnych galeriach handlowych, które w ostatnich latach stały się ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu Polaków. Nie może nas tam zabraknąć. Jednak shop concept w mallu musi być zupełnie inny niż miejskiego sklepu. Dlatego zdecydowaliśmy na rewolucję w wyglądzie naszych sklepów – dodaje Agnieszka Janisz, kierownik działu Visual Merchandising Trend & Fashion Group.
Nowo otwarty salon powstał według najnowszych trendów w aranżacji sklepów japońskich. Ogromna przestrzeń to pierwsza nowość, która powinna przykuć uwagę. Duże wejścia do sklepu i wszechobecne lustra, także na suficie dają ważnie nieskończonej przestrzeni. Pozostałe materiały, które są zauważalne to metal, szkło oraz białe drewno. Dość surowe, skandynawskie i nowoczesne wyposażenie idealnie harmonizują się z delikatnymi pastelami na ścianach.
Ozdobne szafki z szufladami tworzą klimat dziewczęcego pokoju, w który można poczuć się jak w domu. Na środku znajduje się pełnowymiarowy wybieg, który jest symbolem przemian zachodzących w grupie Trend & Fashion. Nowy wizerunek, produkty wysokiej jakości, trendy wprost ze światowych wybiegów i profesjonalny zespół projektantów.
Układ salonu stawia przede wszystkim na łatwość i swobodę w poruszaniu i ergonomię pracy. Sklep jest wyraźnie podzielony według brandów:
- Forever Pink - marka, która z jednej strony stawia na sportowy design, z drugiej natomiast na fason podkreślający piękno kobiecego ciała. Kolekcje przemawiają w szczególności do ludzi młodych, pragnących podkreślić swoją osobowość,
- Rue Paris - przeznaczony dla kobiet świadomych najnowszych trendów, lubiących wyróżniać się poprzez kobiece i stylowe ubrania,
- For Fitness - dla wielbicielek sportu, dbających przede wszystkim o komfort i wygodę.  
Każda strefa ma swój dedykowany wystrój, ale także manekiny i sposób prezentowania produktów.
Warto tez zwrócić uwagę ma specjalnie zaprojektowaną, designerską, podświetlaną ladę i przymierzalnie. Każda w innym kolorze tak, aby że każda kobieta mogła zobaczyć się jak wygląda w zestawieniu ze swoim ulubionym kolorem. Na deser szafa z hollywoodzkim neonem „new this week”, gdzie w jednym miejscu znaleźć można wszystkie nowości w sklepie.
Nowe podejście w strategii zostało zauważone także w środowisku modowym. Ubrania Forever Pink, Rue Paris czy For Fitness zaczęły masowo pojawiać na blogach modowych.
Butik w warszawskim centrum handlowym jest na razie pierwszym salonem, którym wprowadzono nowy shop concept. Do końca roku planowane jest wykonanie jeszcze kilku liftingów, jednak co do ich lokalizacji firma nie podaje szczegółów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-11-29 do 2014-12-05

Pierwszy salon sieci Butik I Like! w nowym koncepcie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.