Pierwszy w Polsce salon marki Butik, zrealizowany według nowego konceptu, otworzył się w warszawskim centrum handlowym przy ulicy Targowej 72. Inspiracją dla odmienionego oblicza lokalu były trendy panujące w Japonii.
W ostatnim czasie zmiany zaszły również w lokalach Kakadu, 5aSec i Grycan.
Projektując nowe oblicze salonu Butik, marka postawiła na przestronność wnętrza. Duże wejścia do sklepu i wszechobecne lustra, również na suficie, dają wrażenie szerokiej przestrzeni. Przy urządzaniu lokalu wykorzystano metal, szkło oraz białe drewno, a nowoczesne wyposażenie harmonizuje z delikatnymi pastelami na ścianach. Ozdobne szafki z szufladami tworzą zaś klimat dziewczęcego pokoju, w którym można poczuć się jak w domu. Oferta sklepu dedykowana jest kobietom stawiającym na modny i elegancki wygląd.
–
Nasze klientki coraz częściej robią zakupy w modnych galeriach – mówi Agnieszka Janisz, kierownik działu visual merchandising Trend & Fashion Group, właściciela marki Butik. –
Naszym zdaniem koncept w centrum handlowym powinien odróżniać się od miejskiego sklepu. Dlatego zdecydowaliśmy na rewolucję w wyglądzie naszych salonów – wyjaśnia.
Butik w Warszawie jest na razie pierwszym lokalem, w którym wprowadzono nowy shop concept. Otwarcie miało miejsce w połowie sierpnia.
To nie jedyne zmiany w ofercie centrum handlowego. Wyremontowane i odmienione zostały ostatnio: sklep zoologiczny Kakadu oraz pralnia 5aSec, a na poziomie 2 otwarto drugą już w centrum kawiarnię Grycan. Za to na parterze, od strony ul. Targowej, powstało stoisko Prezent Marzeń, w którym można kupić vouchery podarunkowe na usługi lub wydarzenia. Wkrótce planowane jest także otwarcie sklepu z torebkami Słoń Torbalski.
Tagi: