Marka Imperial Fashion swoją ofertę kieruje zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Włoska firma projektuje z myślą o silnych i niezależnych osobach, które chętnie łączą odważne cięcia i wzory z klasyką. Na kolekcję jesień/zima składają się przede wszystkim utrzymane w wąskiej, przytłumionej gamie kolorystycznej, ciepłe swetry, bluzki, a także spódnice o długości midi i sukienki podkreślające sylwetkę. Całość bazuje na wyrafinowanym zróżnicowaniu faktur i materiałów, w kolekcji wykorzystano między innymi futro, skórę, dzianinę, urozmaicone motywami kwiatowymi i geometrycznymi w stylu retro. Propozycje męskie skupiają się na połączeniu klasycznych form z deseniami, takimi jak etniczne motywy czy krata, które ożywią każdą stylizację. Produkty sygnowane marką to doskonała fuzja jakości, mody i funkcjonalności.
Imperial Fashion powstał w Bolonii w 1978 roku. Ponad 35-letnie doświadczenie na międzynarodowych rynkach zaowocowało stworzeniem nowoczesnej firmy, która odpowiada na rosnące potrzeby funkcjonalnego stylu wpisującego się w trend urban fashion. Brand proponuje odważne cięcia, łączenie kontrastowych tkanin i trendów, które spotykają się z tradycją włoskiego umiłowania elegancji, dbałości o detale i wysoką jakością. Obecnie produkty sygnowane marką można znaleźć w ponad 80 butikach na całym świecie. Najnowszy salon otwarty w łódzkim centrum handlowym znajduje się na parterze obiektu.
Tagi: