Cykl wydarzeń wchodzących w skład World Retail Congress, o globalnym zasięgu i ugruntowanej pozycji, jest corocznym miejscem spotkań światowych liderów branży retail. World Retail Congress China po raz pierwszy zawita do Szanghaju w przyszłym tygodniu, a wraz z nim ponad 60 prelegentów wiodących na świecie marek, w tym 7-Eleven China, SPAR China, Lacoste, Salvatore Ferragamo i Hervey Nichols.
World Retail Congress China, ustanowiony i opracowany wspólnie z China Chain Store & Franchise Association odbędzie się w Szanghaju, w dniach 2-3 lipca 2014 roku. Wydarzenie zostało stworzone z myślą specjalnie o tak krajowych jak międzynarodowych przedstawicielach branży retail; dla tych którzy już działają na chińskim rynku, ale również dla tych, którzy dopiero planują rozpoczęcie ekspansji w tym kraju. W kongresie weźmie udział łącznie ponad 250 liderów z branży retail i ponad 60 prelegentów wysokiego szczebla.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy możliwość zainagurować pierwszy World Retail Congress China w Szanghaju. Szanghaj to największe miasto w Chinach, a wartość sprzedaży detalicznej w samym tym mieście wzrośnie w roku następnym o 8%. To tylko dowodzi, że World Retail Congress China powinien odbywać się w tak rozkwitającym i perspektywicznym dla branży retail miejscu - mówi Kate Gallagher, Event Director World Retail Congress China.
Na potwierdzonej liście prelegentów, którzy wystąpią podczas wydarzenia, znajdują się m.in.:
• Mark Israel, CEO, Value Retail Management China
• Alessandro Paparelli, Regional Executive Director - Asia Pacific, Salvatore Ferragamo
• Nicole Chou, Sales Director / Head of Retail and eCommerce, Facebook
• Suresh Dalai, Merchandise Planning & Operations Director, Ermenegildo Zegna
• Jessica Gleeson, VP, Retail Operations and Development, Claire′s
• John Gearing, VP Asia Pacific Region, VF Corporation
• Hannelore Grams, Head of Digital Communication, Nestle
• Tomaz Hladnik, Greater China Area Manager, SUBWAY
• Motonobu Miyake, Senior Vice President, Lawson
• Sarah Young O′Donnell, CEO, Beauty Bazaar Harvey Nichols China
• Sarah Quinlan, Senior Vice President, Master Card
• Kim Jong In, President China, Lotte Mart
• Shinji Uchida, President & Chairman, 7-ELEVEN China
• Junzhou Wang, President, GOME
• Tobias Wasmuht, Managing Director, SPAR China
• Habu Yuki, CEO China, AEON
• Eric Zhu, Director, Lacoste Greater China
• Geping Guo, President, China Chain Store & Franchise Association
• Robert Hah, China Consumer Business Consulting Leader, Deloitte Consulting
Program został tak skonstruowany, aby podczas dwudniowego kongresu omówić najważniejsze trendy i możliwości biznesowe, najlepsze globalne studia przypadków i podzielić się najlepszymi praktykami w zakresie tematów takich jak:
- różnice w zachowaniach konsumentów i możliwości ekspansji w miastach drugiego i trzeciego rzędu w Chinach
- mulitbrandowe strategie - dostosowywanie produktów i marketingu do lokalnych gustów
- percepcja wartości - z wieloma tanimi ofertami w całych Chinach konkurowanie ceną samą w sobie rzadko bywa możliwą opcją
- budowanie strategii on-line - Wartość sprzedaży e-commerce skierowanej bezpośrednio do klienta wzrosła w Chinach o 42% w 2013 roku. Koncentracja na tym jak zoptymalizować doświadczenia zakupowe i jak zintegrować wielokanałowość w kampaniach marketingowych
- M-Commerce - Chiny są obecnie największym rynkiem jeśli chodzi o liczbę będących w użyciu Androidów, smartphonów i tabletów. Spojrzenie na to, jak skutecznie zintegrować strategie mobilne
- reorganizacja tradycyjnego handlu - innowacje w tradycyjnej sprzedaży i personel zachęcający do zakupów
- Luksus - Chiny stały się najważniejszym motorem wzrostu rynku dóbr luksusowych. Najważniejsze jest teraz to, aby zróżnicować ofertę marek tak on jak i offline
- własny, wyrazisty charakter chińskich konsumentów - zrozumienie potrzeb klientów, zwyczajów zakupowych i trendów na różnych platformach
World Retail Congress China
2-3 lipca 2014
Pudong Shangri-La, Szanghaj
Patronem medialnym wydarzenia jest Magazyn
Galerie Handlowe.