Pierwsza edycja World Retail Congress China już w lipcu w Szanghaju

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-06-28 | 10:00
60 prelegentów z wiodących w branży retail firm i dyskusje na tematy takie jak wzrastające znaczenie mobilnego e-commerce oraz możliwości ekspansji w miastach drugiego i trzeciego rzędu w Chinach - to główne elementy zachęcające do wzięcia udziału w World Retail Congress China. Wydarzenie już w przyszłym tygodniu, w dniach 2-3 lipca, zawita do Szanghaju.
Cykl wydarzeń wchodzących w skład World Retail Congress, o globalnym zasięgu i ugruntowanej pozycji, jest corocznym miejscem spotkań światowych liderów branży retail. World Retail Congress China po raz pierwszy zawita do Szanghaju w przyszłym tygodniu, a wraz z nim ponad 60 prelegentów wiodących na świecie marek, w tym 7-Eleven China, SPAR China, Lacoste, Salvatore Ferragamo i Hervey Nichols.
World Retail Congress China, ustanowiony i opracowany wspólnie z China Chain Store & Franchise Association odbędzie się w Szanghaju, w dniach 2-3 lipca 2014 roku. Wydarzenie zostało stworzone z myślą specjalnie o tak krajowych jak międzynarodowych przedstawicielach branży retail; dla tych którzy już działają na chińskim rynku, ale również dla tych, którzy dopiero planują rozpoczęcie ekspansji w tym kraju. W kongresie weźmie udział łącznie ponad 250 liderów z branży retail i ponad 60 prelegentów wysokiego szczebla.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy możliwość zainagurować pierwszy World Retail Congress China w Szanghaju. Szanghaj to największe miasto w Chinach, a wartość sprzedaży detalicznej w samym tym mieście wzrośnie w roku następnym o 8%. To tylko dowodzi, że World Retail Congress China powinien odbywać się w tak rozkwitającym i perspektywicznym dla branży retail miejscu - mówi Kate Gallagher, Event Director World Retail Congress China.
Na potwierdzonej liście prelegentów, którzy wystąpią podczas wydarzenia, znajdują się m.in.:
•    Mark Israel, CEO, Value Retail Management China
•    Alessandro Paparelli, Regional Executive Director - Asia Pacific, Salvatore Ferragamo
•    Nicole Chou, Sales Director / Head of Retail and eCommerce, Facebook
•    Suresh Dalai, Merchandise Planning & Operations Director, Ermenegildo Zegna
•    Jessica Gleeson, VP, Retail Operations and Development, Claire′s
•    John Gearing, VP Asia Pacific Region, VF Corporation
•    Hannelore Grams, Head of Digital Communication, Nestle
•    Tomaz Hladnik, Greater China Area Manager, SUBWAY
•    Motonobu Miyake, Senior Vice President, Lawson
•    Sarah Young O′Donnell, CEO, Beauty Bazaar Harvey Nichols China
•    Sarah Quinlan, Senior Vice President, Master Card
•    Kim Jong In, President China, Lotte Mart
•    Shinji Uchida, President & Chairman, 7-ELEVEN China
•    Junzhou Wang, President, GOME
•    Tobias Wasmuht, Managing Director, SPAR China
•    Habu Yuki, CEO China, AEON
•    Eric Zhu, Director, Lacoste Greater China
•    Geping Guo, President, China Chain Store & Franchise Association
•    Robert Hah, China Consumer Business Consulting Leader, Deloitte Consulting
Program został tak skonstruowany, aby podczas dwudniowego kongresu omówić najważniejsze trendy i możliwości biznesowe, najlepsze globalne studia przypadków i podzielić się najlepszymi praktykami w zakresie tematów takich jak:
- różnice w zachowaniach konsumentów i możliwości ekspansji w miastach drugiego i trzeciego rzędu w Chinach
- mulitbrandowe strategie - dostosowywanie produktów i marketingu do lokalnych gustów
- percepcja wartości - z wieloma tanimi ofertami w całych Chinach konkurowanie ceną samą w sobie rzadko bywa możliwą opcją
- budowanie strategii on-line - Wartość sprzedaży e-commerce skierowanej bezpośrednio do klienta wzrosła w Chinach o 42% w 2013 roku. Koncentracja na tym jak zoptymalizować doświadczenia zakupowe i jak zintegrować wielokanałowość w kampaniach marketingowych
- M-Commerce - Chiny są obecnie największym rynkiem jeśli chodzi o liczbę będących w użyciu Androidów, smartphonów i tabletów. Spojrzenie na to, jak skutecznie zintegrować strategie mobilne
- reorganizacja tradycyjnego handlu - innowacje w tradycyjnej sprzedaży i personel zachęcający do zakupów
- Luksus - Chiny stały się najważniejszym motorem wzrostu rynku dóbr luksusowych. Najważniejsze jest teraz to, aby zróżnicować ofertę marek tak on jak i offline
- własny, wyrazisty charakter chińskich konsumentów - zrozumienie potrzeb klientów, zwyczajów zakupowych i trendów na różnych platformach
World Retail Congress China
2-3 lipca 2014
Pudong Shangri-La, Szanghaj

Patronem medialnym wydarzenia jest Magazyn Galerie Handlowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

Pierwsza edycja World Retail Congress China już w lipcu w Szanghaju

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.