Z badań przeprowadzonych przez Centrum Badań Rynkowych i Społecznych Cebris wynika, że PH Młyn bardzo chętnie odwiedzany jest przez kupujących. Z pewnością można to odczytać jako ukłon w kierunku formuły parku handlowego, której PH Młyn był prekursorem na skalę ogólnopolską.
Ilość odwiedzających PH Młyn, a także rosnące z roku na rok obroty jednoznacznie świadczą o niesłabnącej popularności tego typu rozwiązań, dzięki którym codzienne zakupy są nie tylko wygodniejsze, ale też sprawiają więcej przyjemności.
Położenie Parku Handlowego Młyn sprawia, że jest on bardzo chętnie i regularnie odwiedzany przez całe rodziny lub grupy przyjaciół. Nie bez powodu więc niemalże 90% przebadanych klientów zamierza tu nadal robić zakupy. Prawie 85% twierdzi, że park znacząco wyróżnia się na tle konkurencji, m.in. różnorodnością oferty sklepów, wejściem do sklepów bezpośrednio z parkingu i optymalnym doborem unikalnych marek w jednym miejscu.
Wachlarz marek oferowanych przez Młyn oraz obszerny i darmowy parking, to elementy koncepcji, które sprawiają, że klienci są zadowoleni i bardzo chętnie wracają na kolejne zakupy – w PH Młyn znajdują się takie marki, jak: Sportsdirect.com, Piotr i Paweł, TKMaxx, Media Expert, Smyk, Super-Pharm, Deichmann, Kakadu i Komfort.
-
Młyn to nasz pierwszy projekt w Polsce i jesteśmy z niego naprawdę dumni. Cieszy nas niesłabnące zainteresowanie naszą ofertą oraz grono wiernych klientów, którzy doceniają formułę i lokalizację obiektu, a także wyjątkowo starannie dobrany mix najemców - mówi Jonathan Tinker z EC Property Management, spółki zarządzającej obiektem.
- Dokładamy wszelkich starań aby nasza oferta była wyjątkowa, dbamy o zadowolenie zarówno klientów parku handlowego, jak i najwyższy standard zarządzania - mówi Dorota Beltrani, która nadzoruje PH Młyn z ramienia EC Property Managament -
Wyniki przeprowadzanych badań udowadniają, że odpowiednio dobrane: formuła i lokalizacja obiektu oraz wysokiej jakości praktyki i relacje biznesowe są gwarantem sukcesu. Odzwierciedlają to również nasze wyniki finansowe – obroty naszego Parku Handlowego rosną z roku na rok. W trzecim kwartale 2014 odnotowaliśmy 15% wzrost w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku, a w kolejnych miesiącach spodziewamy się dalszego wzrostu obrotów.
Tagi: