PaySquare: Lwia część świątecznego budżetu, to prezenty

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-12-04 | 15:00
Zbliżają się Święta. Grudniowa atmosfera, spotkania w gronie najbliższych, ale także czas wzmożonych wydatków. Według badania Deloitte, w tym roku wydamy na Święta o 13% więcej niż w 2013, czyli około 1 160 zł. Większa część tej kwoty zostanie przeznaczona na prezenty (40%), niż na jedzenie (33%) czy na spotkania towarzyskie (8%). Sprzedawcy powinni przygotować się na gorący sezon wprowadzając udogodnienia dla swoich klientów.
Po jakie produkty sięgamy najczęściej?
Polska jest krajem europejskim, w którym procentowy wzrost świątecznych wydatków w stosunku do zeszłego roku jest największy. Lwia część świątecznego budżetu, to prezenty. Co wybieramy najczęściej? Z raportu Deloitte wynika, że stawiamy na praktyczne podarunki. Na pierwszym miejscu są książki, wybiera je 42% respondentów. Chętnie wręczamy też kosmetyki i perfumy.
- Przeanalizowaliśmy zmiany obrotów w transakcjach przy użyciu kart płatniczych w sezonie świątecznym. Z naszych obserwacji wynika, że w tym okresie najbardziej ożywiają się takie branże jak: spożywcza – zanotowaliśmy 24% wzrost obrotów, z wieloma przypadkami z 55% wzrostem, kosmetyka – gdzie obroty są większe o 21%, księgarnie – obroty zwiększają się o 18% oraz elektronika z 12% wzrostem obrotów – mówi Agnieszka Gerusel, specjalista ds. marketingu i rozwoju produktu w PaySquare.
Jak zapłacimy?
Pomimo wzrostu zainteresowania sklepami internetowymi, wciąż większość Polaków wybiera tradycyjny sposób robienia zakupów. Dlatego w okresie świątecznym można zaobserwować zwiększony ruch w sklepach i galeriach handlowych.
- Z roku na rok obserwujemy coraz większą skłonność sięgania Polaków po kartę płatniczą, zarówno ze względu na znacznie większą wygodę, jak i szybkość płatności - tak ważny aspekt podczas gorączki przedświątecznych przygotowań. Jest to dla nas wyraźny sygnał, że posiadanie terminala płatniczego w punkcie sprzedaży jest niezbędnym wymogiem odpowiadającym na oczekiwania klientów, oszczędzającym czas oraz poprawiającym wygodę zarówno klientów jak i sprzedawców. Z naszych danych wynika, że po zainstalowaniu terminala płatniczego w punkcie sprzedaży, obroty zwiększają się nawet do 25% – dodaje Agnieszka Gerusel.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-03-23 do 2015-04-08

PaySquare: Lwia część świątecznego budżetu, to prezenty

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.