Kolejny raz Park Handlowy Młyn we Wrocławiu odnotował wzrost obrotów. W drugim kwartale tego roku, wzrosły one o ponad 20 proc. w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim. W porównaniu z pierwszym kwartałem, obroty w drugim kwartale 2014 roku wzrosły także o ponad 20 proc., czyli o ponad 2 mln złotych.
2014 jest kolejnym bardzo udanym rokiem dla Parku Handlowego Młyn. W lutym swój lokal otworzył tu Sportsdirect.com, uznana brytyjska marka ze sprzętem i odzieżą sportową, która ma jedynie siedem sklepów w całej Polsce. Sportsdirect.com dołączył tym samym do grona innych uznanych najemców mających swoje sklepy w PH Młyn: Piotr i Paweł, TKMaxx, Media Expert, Smyk, Super-Pharm, Deichmann, Kakadu i Komfort.
–
Odpowiednio dobrana lokalizacja, niższe w stosunku do galerii handlowej koszty eksploatacji oraz dobra strategia zarządzania sprawiają, że parki handlowe są chętnie wybierane przez uznane marki - dodaje Dorota Beltrani, leasing & asset manager w EC Property Managment, spółce zarządzającej obiektem. –
Wszyscy nasi najemcy mają podpisane długoterminowe umowy najmu – pięcio- i dziesięcioletnie.
–
Park Handlowy Młyn był pierwszym projektem w swojej kategorii w Polsce i okazał się być wielkim sukcesem - mówi Jonathan Tinker, dyrektor zarządzający spółki EC Property Management. –
Ten format parków handlowych - świetnie zlokalizowanych projektów, z doskonale wyeksponowanymi sklepami i dodatkowym parkingiem - idealnie uzupełnia ofertę istniejących już centrów handlowych. W ciągu najbliższych 5 lat planujemy realizację programu podobnych wysokiej jakości projektów na terenie całego kraju.
Park Handlowy Młyn znajduje się w północno-wschodniej części Wrocławia, w bardzo atrakcyjnej lokalizacji – tuż przy centrum handlowym Korona i Castoramie, przy drodze wylotowej do Warszawy.
Tagi: