Silesia City Center rozwija ofertę skierowaną do kobiet. Do grona najemców tego największego na Śląsku centrum handlowego, dołączyła właśnie marka Olimpia. Salon o powierzchni ok. 60 m kw. otwarto przy Al. Mikołowskiej.
Blisko połowę z ponad 300 salonów Silesia City Center stanowią już sklepy z ubraniami i dodatkami dla kobiet, z czego ponad 40 sklepów to polskie marki. Teraz do tego grona dołącza kolejny polski brand - Olimpia. Sieć właśnie uruchomiła w centrum swój kolejny salon firmowy. Oprócz Katowic marka ma także sklepy w galeriach handlowych m.in. w Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu.
Jak zapewniają twórcy marki, w nowym salonie w Silesii można znaleźć ubrania i dodatki dla kobiet dopasowane do różnych kształtów sylwetki. Wśród nich m.in. swetry, spódnice, sukienki, żakiety, bluzki i akcesoria - czapki i szaliki. Dla Silesia City Center nowy najemca oznacza nie tylko poszerzenie oferty skierowanej do kobiet, ale także oferty polskich marek dostępnych w centrum.
-
Polskie marki odzieżowe stanowią dziś ponad 14 proc. całej oferty Silesia City Center. Ta grupa najemców od kilku lat sukcesywnie rośnie, co wiąże się także z rosnącym zainteresowaniem rodzimymi brandami ze strony klienta Silesia City Center. Tylko w tym roku grono najemców spod szyldu „made in Poland” poszerzyło się m.in. o takie brandy jak Furelle czy Bizuu - mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
Ubrania i dodatki Olimpii cechują się wysoką jakością i krojem, tworzone są z tkanin sprowadzanych z Włoch i Francji. Oprócz Polski, jej produkty są także znane także w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Rosji oraz we Włoszech. W Polsce Olimpia posiada sieć sklepów pod własną marką, jest również obecna w partnerskich butikach odzieżowych w całym kraju.
Tagi: