Trwa dynamiczny rozwój marek Grupy Gastromall. Każdy miesiąc to otwarcie nowego lokalu w najbardziej znanych i prestiżowych lokalizacjach w całej Polsce. Umacnia się również współpraca pomiędzy Centralą a franczyzobiorcami - kolejny już raz dotychczasowy franczyzobiorca Grupy staje się operatorem kolejnych lokali. W ubiegłym tygodniu podpisano umowę najmu pod nowe lokale Olimp (80 m kw.) i Companeros (40 m kw.) w centrum handlowym Plaza w Poznaniu. Restauracje pod znanymi i lubianymi markami zostaną otwarte w grudniu br., właścicielem jest franczyzobiorca prowadzący Olimp w Poznań City Center.
W chwili obecnej Grupa Gastromall posiada 14 własnych restauracji Olimp oraz 11 franczyzowych w najbardziej uczęszczanych galeriach handlowych oraz w centrach biurowych w całym kraju. Jeszcze w roku zainauguruje działalność Olimp Enterprise Park (budynek C) oraz Olimp Software Park Avia. Obie restauracje powstaną w nowoczesnych centrach biurowych w Krakowie. W tym roku otwarto już 8 restauracji pod marką Olimp. Marka Olimp jest największą w Polsce i najszybciej rozwijającą się siecią z jedzeniem na wagę w stałej cenie za 100 g. Została nominowana do nagrody SCF 2015 Retailers’ Awards w kategorii Restaurant & Fast Food Retailer of the Year 2015. Grupa Gastromall startuje również (razem z konceptem Companeros) w konkursie Food Business Awards 2014.
Kolejne umowy z zarządcami centrów handlowych i biurowych są w ostatnich fazach negocjacji. Z uwagi na szybki rozwój sieci Olimp poprzez franczyzę, wdrażana jest platforma online, ułatwiająca partnerom biznesowym Grupy oraz franczyzobiorcom prowadzenie lokali oraz codzienne zarządzanie restauracją. Projekt ma na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy centralą a jednostkami franczyzowymi a także zwiększenie potencjału marki Olimp oraz innych brandów Grupy poprzez efektywne i sprawne zarządzanie. 14 lutego br. Grupa wprowadziła na rynek nowy koncept pod marką Companeros, oferujący najpopularniejsze potrawy kuchni meksykańskiej przyrządzane na indywidualnie zamówienie klienta. Grupa Gastromall to właściciel 5 marek gastronomicznych w tym najbardziej rozpoznawalnych – „Olimp – przykładamy wagę do smaku” oraz „Lovit. Smak dzieciństwa”.
Tagi: