Auchan Retail Polska przywiązuje najwyższą wagę do zapewnienia bezpieczeństwa swoim pracownikom oraz klientom. Szczególnie teraz, w okresie epidemii koronawirusa, firma aktywnie działa na rzecz bezpiecznych i szybkich zakupów - zarówno offline, jak i online. Od 20 kwietnia, w ramach nowego rozporządzenia, dzięki dużym powierzchniom sklepów Auchan, znacząco wzrosła liczba klientów, którzy mogą jednocześnie dokonywać w nich zakupów, w bezpiecznych i komfortowych warunkach. Dodatkowo Auchan wprowadza nowe usługi i partnerstwa oraz rozwija ofertę zakupów przez Internet, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tych klientów, którzy nie chcą lub nie mogą wyjść z domu.
W okresie pandemii najważniejszym priorytetem dla Auchan jest zapewnienie bezpieczeństwa i ochrona zdrowia zarówno naszych współpracowników, jak i klientów. Wszystkie kasy w sklepach Auchan są zabezpieczone specjalnymi płytami z plexi, każdemu z pracowników zapewniamy osłony na twarz lub maseczki oraz rękawiczki. Nasze wózki i koszyki są regularnie dezynfekowane, a przy wejściu czekają rękawiczki i płyny do dezynfekcji rąk - mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. Nasze sklepy mają dużą powierzchnię sprzedaży, w związku z tym od 20 kwietnia klienci mogą dokonywać zakupów jeszcze szybciej, płynniej i w bezpiecznych warunkach.
Dla tych klientów, którzy chcą pozostać w domu, Auchan przygotowało również ofertę online. Oprócz wprowadzonych ostatnio gotowych zestawów - do rezerwacji przez Internet i odbioru na parkingu lub w sklepie, Auchan proponuje kolejne rozwiązania, rozwijając nowe partnerstwa i usługi z platformami internetowymi Szopi.pl i Allegro.
Partnerstwo z Szopi.pl trwa już od czerwca ubiegłego roku. Pierwszym miastem, w którym klienci Auchan mogli dokonać zakupów korzystając z dostawy Szopi.pl był Kraków. Od kwietnia usługa dostępna jest także w Poznaniu i Wrocławiu, w najbliższych dniach także w Łodzi i wkrótce w kolejnych lokalizacjach.
Dzięki podjętym przez nas działaniom we wszystkich naszych sklepach gwarantujemy ciągłość dostaw i najwyższą jakość usług. Obserwując rozwój sytuacji rozszerzamy i wprowadzamy nowe formuły zakupów, tj. dostawy realizowane przez Szopi.pl, czy „Rezerwację zestawów” z odbiorem z wyznaczonego na parkingu Punktu odbioru. W tym wyjątkowo trudnym czasie z najwyższą troską spoglądamy na seniorów, którzy są grupą najbardziej narażoną na skutki zachorowania na COVID 19. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zniesienie opłat za dostawę dla osób starszych
– mówi Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki, Konceptów Klienta, Data, Digital, SI i Projektów Auchan Retail Polska.
Aby skorzystać z usługi, należy na stronie szopi.pl wybrać supermarket Auchan i godziny dostawy, dostawca dokonuje zakupów i przywozi pod wskazany adres.
Auchan Retail Polska na bieżąco rozszerza i udoskonala ofertę zakupów przez Internet. Wprowadzona 7.04 br. nowa formuła sprzedaży “Rezerwacja zestawów”, umożliwiająca rezerwację online specjalnie przygotowanych zestawów produktów, z odbiorem z wyznaczonego na parkingu Punktu Odbioru, lub w sklepie w dedykowanym punkcie, została obecnie rozszerzona o opcję „Skomponuj własny zestaw”. Aby skorzystać z tej usługi, należy dokonać rezerwacji wybranego zestawu lub skomponować własny na stronie https://www.auchan.pl/pl/dla-klienta/rezerwacje, uregulować płatność bezgotówkowo i odebrać zestaw z parkingu lub galerii wybranego sklepu w wyznaczonych godzinach. Dodatkowo zestawy dostępne są również na platformie Allegro.
Dzięki współpracy z firmą InPost w ramach programu lodówkomatów, klienci Auchan zyskali nową możliwość odbioru świeżej żywności, z gwarancją zachowania temperatury. Usługa realizowana jest obecnie w trzech pilotażowych lokalizacjach w Piasecznie, Łomiankach i przy ul. Jubilerskiej w Warszawie, gdzie na parkingach znajdują się lodówkomaty z trzema zakresami temperatury – zwykła, lodówka i zamrażarka). Produkty z odbiorem w lodówkomacie należy rezerwować na stronie https://www.auchan.pl/pl/dla-klienta/rezerwacje.