OCHNIK swoją obecność na rynku rozpoczął w 1988 roku od zaprojektowania i uszycia pierwszej skórzanej kurtki. W ciągu ponad 25 lat działalności stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów w branży ekskluzywnej odzieży i galanterii skórzanej. OCHNIK właśnie nawiązał współpracę z powstającą w Olsztynie, przy ul. Tuwima, galerią handlową. Salon o powierzchni 90 m kw. będzie największą lokalizacją w stolicy Warmii i Mazur. Z jego oferty klienci będą mogli skorzystać po otwarciu nowej galerii, które planowane jest na 5 września br.
Kolekcje marki OCHNIK są połączeniem szlachetnych skór, unikalnego wzornictwa, perfekcyjnego wykończenia oraz najlepszej jakości produktów. Oferta obejmuje odzież, galanterię skórzaną oraz dodatki. Lokalizacje brandu charakteryzują się powierzchnią od 80 do 120 m kw. Ekspansję zagraniczną brand rozpoczął w 2012 roku, otwierając pierwszą lokalizację w Niemczech. Dodatkowo, marka posiada 8 franczyzowych punktów w Rosji.
Obecnie OCHNIK posiada 75 salonów w Polsce. Oprócz otwarcia punktu w galerii w Olsztynie, marka rozważa uruchomienie 3 nowych lokalizacji do końca 2014 roku oraz powiększenie już istniejących salonów.
Tagi: