Marka Top Secret należąca do Grupy Redan, zdecydowała się na zaistnienie w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Polsce – w łódzkim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Drewnowskiej 58. Funkcjonalność lokalu została opracowana na podstawie podświadomych zachowań konsumenckich, natomiast charakter wnętrza jest wynikiem badań etnograficznych w grupie docelowej.
Po niespełna 2 latach od czasu wprowadzenia nowych standardów w sklepach franczyzowych ich koncepcja została rozbudowana i dostosowana do lokalizacji w dużych miastach, spełniając tym samym oczekiwania klientów największych i prestiżowych kompleksów handlowych, jak łódzkie centrum handlowe.
Funkcjonalny i minimalistyczny koncept ma przede wszystkim dobrze wyeksponować kolekcję. Architekturę wnętrza buduje biała cegła, czarny detal mebli stalowych, drewniane wykończenia oraz gra światłem. Lokal w Łodzi będzie wykorzystywał standardy występujące od 2 lat w sklepach Top Secret, które w ciągu kilkunastu miesięcy zostały zweryfikowane i udoskonalone. We wnętrzu będzie odczuwalny klimat Home, podkreślony przez zróżnicowaną formę mebli, opraw oświetleniowych oraz zastosowanych dekoracji. W sklepie pojawią się strefy nawiązujące do toaletki z biżuterią, gabinetu do pracy, czy też u aneksu kuchennego, w którym klienci będą częstowani kawą.
Dynamiczna komunikacja z klientami zapewniona zostanie przez wielkoformatowe monitory, które już od wejścia będą zapraszały do wnętrza, a tablety umieszczone w przymierzalniach będą informowały o aktualnych promocjach.
Termin uruchomienia salonu flagowego planowany jest na 30 sierpnia 2014 r. Będzie sąsiadował z takimi markami jak Mohito i Diverse. Powierzchnia lokalu wynosi 244 m kw.
Projekt koncepcji sklepu opracował wewnętrzny zespół architektów Top Secret.
Tagi: