Saloniki prasowe to samoobsługowe punkty handlowe, oferujące m.in. prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, karty prepaidowe, a także słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki. Oferują one również dodatkowe usługi: opłacanie rachunków w systemie TransKasa, przyjmowanie zakładów Totalizatora Sportowego, sprzedaż biletów na mecze oraz imprezy kulturalne.
Wszystkie saloniki są identycznie wyposażane, charakteryzują się wygodną dla klienta, czytelną ekspozycją. Prasa w saloniku jest ułożona z zachowaniem bloków tematycznych, klient może przejrzeć wszystkie tytuły prasowe i książkowe. Ponadto w saloniku znajduje się również punkt Lotto. Zupełną nowością jest akceptacja płatności elektronicznych oraz świadczone usługi elektroniczne w tym sprzedaż kodów do gier na telefony z systemem operacyjnym Android.
Sieć saloników Kolporter to obecnie 810 punktów handlowych w całej Polsce.
Tagi: