We wtorek - 10 listopada - Gatta, wraz ze swoją ambasadorką Justyną Steczkowską, uroczyście otworzyła, odmieniony salon w warszawskim centrym handlowym przy alei Jana Pawła II. Miejsce utrzymane w pastelowej, kobiecej stylistyce, w wyjątkowy sposób eksponuje nową, zmysłową bieliznę marki. W salonie nie zabraknie też rajstop klasycznych, modowych i funkcyjnych oraz odzieży z najnowszej kolekcji. Salon stworzono w zgodzie z potrzebami nowoczesnych klientek i z poszanowaniem klasycznych zasad feng shui.
Nowy salon marki nie zmienił swojej lokalizacji – nadal znajduje się na I piętrze centrum – zmiana dotyczyła natomiast jego stylistyki i koncepcji – wnętrze jest teraz wyjątkowo kobiece i zmysłowe. Nowoczesny i zarazem subtelny salon w wyjątkowy sposób eksponuje nową ofertę marki Gatta – kolekcję bielizny Gatta Intimate. Jest to nowoczesne i eleganckie miejsce dla kobiet.
Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie m.in. w Chinach, we Włoszech, a nawet w takich krajach jak Australia.
Tagi: