29 lipca br. WITTCHEN otworzył 49. salon firmowy, a drugi znajdujący się w Warszawie w galerii zlokalizowanej przy ul. Wołoskiej. Na 76 m kw. prezentowane są m.in. torebki, odzież i rękawiczki. Nie zabrakło także drobnej skórzanej galanterii z jakiej słynie marka. Salon nie posiada w asortymencie obuwia ze względu na obecność w galerii salonu WITTCHEN Shoes.
Salon w warszawskiej galerii został otwarty w nowej aranżacji. Wyposażenie i wystrój wnętrza jest nowoczesne i funkcjonale, a dodatkowa zaleta tego miejsca to zainstalowany tablet z możliwością obejrzenia całego asortymentu. Dzięki temu rozwiązaniu każdy produkt będzie jest możliwy do kupienia w sklepie. W przypadku jego niedostępności w ofercie sklepu, zostanie zamówimy on-line z dostawą do domu.
W salonie pojawiła się już zapowiedź nowej kolekcji jesień-zima 2014/2015.
Salony marki WITTCHEN są równomiernie rozmieszczone w całej Polsce. WITTCHEN posiada szeroki wachlarz kanałów sprzedaży, m.in.: 49 własnych salonów firmowych, blisko 20 stoisk patronackich, prężnie rozwijający się sklep internetowy, wyspecjalizowany dział B2B oraz mocny i dynamiczny eksport, głównie w Rosji, Ukrainie i na Białorusi.
Tagi: