Salony sprzedaży marki, która na wielu płaszczyznach swojej działalności poddawana jest odświeżeniu, muszą dorównać nowym założeniom, a jednocześnie podkreślać jej tradycję. W przypadku marki Recman wybór motywu przewodniego nowych butików był prosty – kort tenisowy. Od 2011 roku Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie. Ta dyscyplina idealnie sprawdza się jako inspiracja łącząca nowoczesność z tradycją i elegancją.
Zmiana wnętrza butików Recman jest jednym z elementów strategii marki mającej na celu odświeżenie jej wizerunku. Nowa wizja zakładała podkreślenie jej indywidualnego, niepowtarzalnego charakteru, nawiązanie do tradycji oraz renomy firmy jako symbolu elegancji i męskiego stylu. Salon firmowy w CH M1 w podwarszawskich Markach to jeden z pierwszych punktów handlowych Recman, który został zaaranżowany według nowej koncepcji.
Salon Recman w Markach podzielony jest na dwie strefy ekspozycyjne – classic i casual. W pierwszej z nich, w kolorze mebli przyściennych projektanci zaproponowali elegancki grafitowy laminat, z podobnego stworzono ladę. Z kolei meble w strefie kolekcji casual tworzą stalowe profile, siatki i wieszaki lakierowane na kolor czarny. Aby zróżnicować powierzchnie ekspozycyjne, zastosowano połączenie kolorystyczne i materiałowe, które szczególnie widać w meblach wolnostojących. Kompozycja stołów w centralnym punkcie sklepu również została odpowiednio wyróżniona - orzechowymi blatami i grafitowo-białymi skrzyniami. Bezpośrednim nawiązaniem do tenisa, obok dekoracyjnych siatek na ścianach, jest rudo-brązowa posadzka korespondująca z nawierzchnią kortów. Stanowi idealne dopełnienie stonowanych barw w meblach wolnostojących i przyściennych, jednocześnie nadając wnętrzu charakterystyczny wygląd - intensywny kolor wyróżnia salon na tle konkurencji, przyciągając uwagę klienta już z poziomu pasażu galerii.
Tagi: