Jedna z najpopularniejszych marek odzieżowych – H&M od 16 października jest dostępna w CH Blue City. Dwupoziomowy sklep marki o łącznej powierzchni ok. 1700 metrów kwadratowych mieści dział męski, kobiecy i dziecięcy, tym samym gwarantuje klientom centrum dostęp do najnowszych kolekcji, inspirowanych światową modą. Na pierwszy rzut idzie oczywiście kolekcja jesień-zima.
H&M to potentat na światowym rynku odzieżowym, a przy okazji najpopularniejsza marka wśród klientów. Od lat trzyma się swojej dewizy będącej kombinacją jakości, najnowszych trendów i przystępnych cen, oferując ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci. O wadze marki świadczy chociażby fakt, że swoje wyjątkowe kolekcje zrobili dla niej tak uznani projektanci jak Stella McCartney, Karl Lagerfeld czy Victor&Rolf. Dwupoziomowy sklep H&M powiększył i wzbogacił ofertę odzieżową centrum.
To nie koniec dobrych wiadomości. Również dzisiaj do oferty salonów Blue City dołączył także punkt ulubionej marki brytyjskich fashionistek. Od 16 października New Look charakteryzuje w skrócie: zabawa najgorętszymi trendami, świeżość projektów, wysoka jakość oferowanych produktów oraz – co niebagatelne – cena adekwatna do ich wartości.
W ofercie firmy znaleźć można szeroką gamę odzieży damskiej. Wybierać można spośród sylwetek bardziej kobiecych i romantycznych, jak i krojów rockowych czy stylu boho. Dużą popularnością cieszy się także dział obuwia oraz modnych akcesoriów. Na specjalne okazje marka oferuje także ciekawe gadżety, które często są doskonałym pomysłem na prezent. New Look w Blue City to idealny prezent dla klientów przed świąteczno-sylwestrowym sezonem.
Od września 2014 roku w Blue City dostępna jest szeroka gama specjalistycznego obuwia oraz duży wybór uniwersalnych modeli firmy Distance. To idealne miejsce do kompleksowego wyposażenia całej rodziny, począwszy od najmłodszych po doświadczonych maniaków aktywnego stylu życia, ceniących sobie wygodne, markowe i sprawdzone obuwie. W Blue City działa już od września.
Firma Distance funkcjonuje już na polskim rynku od ponad 10 lat. Zajmuje się sprzedażą markowego obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Reprezentuje największych światowych producentów obuwia sportowego. W swojej ofercie ma modele takich marek jak Nike, adidas, Reebok, Asics, New Balance, Vans, Converse, Crocs czy Ecco. Sklepy stacjonarne Distance, oprócz Warszawy, można spotkać już w takich miastach jak Poznań, Leszno, Zielona Góra czy Kalisz.
W październiku natomiast do grona najemców warszawskiego centrum dołączyła nowo powstała marka, skupiająca się na oryginalnych i modnych kobiecych dodatkach – Pretty Shop. Oferuje ona klientkom Blue City torebki, apaszki oraz biżuterię, czyli rzeczy, które potrafią ożywić jesienny zestaw płaszcz plus czapka, a także zmienić zwykłą czarną sukienkę w wieczorową kreację.
Każda kobieta wie, że diabeł tkwi w szczegółach. A tych w Pretty Shop nie zabraknie. Klientki znajdą tu dodatki zarówno w drapieżnych, zwracających uwagę kolorach, jak i stonowane i klasycznie eleganckie. Szeroka oferta sklepu to szansa na to, by metamorfoza dokonała się praktycznie każdego dnia.
Tagi: