Wraz z nową, świąteczną kampanią marki Duka na mapie pojawiły się dwa nowe sklepy ze skandynawskim wzornictwem do kuchni i jadalni - w bydgoskim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Wojska Polskiego oraz we wrocławskim parku handlowym znajdującym się przy ul. Czekoladowej. Sieć liczy już blisko 50 salonów, w tym zagraniczne w Bułgarii i Holandii. Tylko w 2015 roku liczba sklepów wzrosła o 30%. Aktywnie rozwijana jest również sprzedaż w kanale online.
Lokalizacje wszystkich sklepów marki Duka znajdują się w centrach handlowych typu premium. -
Nasza strategia rozwoju sprawdza się w obliczu rosnącej liczby klientów zainteresowanych funkcjonalnym i po prostu pięknym wzornictwem marki – wyjaśnia Teresa Szynkiewicz, dyrektor ds. rozwoju sieci. Świąteczna kolekcja składa się z trzech głównych linii: tradycyjnej Skandinavisk fest, eleganckiej Gold oraz baśniowej Julmarknad. W ofercie pojawiło się mnóstwo nowości w kategoriach dekoracji, porcelany, jak również produktów prezentowych, w tym oryginalna porcelana Four Seasons, przedstawiająca cztery pory roku.
Proste formy, naturalne materiały i wysoka jakość wykonania to główne cechy projektów Duka. Wzornictwo marki konsekwentnie czerpie ze szwedzkich tradycji, przekładając je na nowoczesne propozycje funkcjonalnych produktów. Wszystko zgodnie z koncepcją Kitchen life, w ramach której kuchnia to najważniejsze miejsce w domu. –
Oczekiwania naszych klientów rosną. Wracamy do korzeni i coraz większe znaczenie ma smaczna, domowa kuchnia. Dowodem na to jest choćby sukces maszynki do makaronu PASTA, która już w pierwszym tygodniu sprzedaży stała się naszym bestsellerem – dodaje Joanna Burakowska, dyrektor kreatywna Duka Polska Sp. z o.o.
Sieć pracuje aktualnie nad wyborem nowych lokalizacji w Polsce i zagranicą, stawiając na dalszy rozwój sklepów własnych oraz franczyzowych.
Tagi: