W ramach współpracy z SIX Payment Services, sieć Piotr i Paweł wprowadziła możliwość rozliczania transakcji kartowych za pomocą urządzeń płatniczych zintegrowanych z systemem sprzedażowym, uruchomiła obsługę kas samoobsługowych w wybranych lokalizacjach, wyposażyła kurierów dostarczających produkty sklepu internetowego w wydajne i nowoczesne terminale mobilne z modułem do realizacji płatności zbliżeniowych. Sieć supermarketów Piotr i Paweł stworzyła również możliwość wymiany walut DCC (Dynamic Currency Conversion) oraz CashBack.
- Poszukiwaliśmy partnera, który byłby w stanie zaoferować nam kompleksowe rozwiązania płatnicze do sieci naszych sklepów. Zależało nam na integracji systemu kasowego i rozliczaniu transakcji kartowych za pomocą rozwiązania płatniczego zintegrowanego z systemem sprzedażowym - powiedział Roman Piaskowski, prezes zarządu Piotr i Paweł Wschód Sp. z o.o.
Klienci sieci supermarketów Piotr i Paweł otrzymali funkcjonalne i niezawodne rozwiązania płatności bezgotówkowych, dzięki którym mogą szybko, bezpiecznie i we własnej walucie zapłacić kartą za zakupy na miejscu w sklepie jak i w dostawie do domu. Szybka autoryzacja i realizacja transakcji w sklepach wpłynęła również na skrócenie kolejek w kasach, co jest szczególnie ważne w godzinach szczytu. Całkowicie wyeliminowano pomyłki kasjerskie pojawiających się przy akceptacji kart płatniczych. Kwota jaką ma zapłacić klient jest automatycznie przenoszona z systemu sprzedażowego na urządzenie płatnicze, a operacja wymaga naciśnięcia jednego klawisza „płatność kartą”.
Na dzień dzisiejszy zintegrowane rozwiązania płatnicze SIX są obecne w połowie sklepów Piotr i Paweł na terenie całego kraju.
Tagi: