Do grona najemców wrocławskiego DH Renoma dołączyło pięć nowych marek. Wśród nich znalazły się wysokiej klasy brandy Hexeline, Marc Cain, Desiderio i Rage Age oraz popularny World Box. Łączna powierzchnia wynajętych lokali wyniesie blisko 500 m kw. Salony zostaną otwarte jeszcze w tym roku i będą jedynymi sklepami tych firm we Wrocławiu.
- To efekt konsekwentnie realizowanej strategii, która ma uczynić z Renomy miejsce kojarzące się przede wszystkim z wyjątkowością i wysoką klasą. Dzięki obecności tych marek oferta modowa Renomy jeszcze bardziej wyróżni się na handlowej mapie Wrocławia - mówi Barbara Wójcik, dyrektor Domu Handlowego Renoma.
Dwa butiki z modą damską powstaną na parterze Galerii. Salon Hexeline zaoferuje ubrania i dodatki idealne dla Pań ceniących klasykę i proste formy. Ta ekskluzywna polska marka z odzieżą i akcesoriami powstała w 1981 roku, charakteryzuje się eleganckim stylem tworzonym z myślą o wymagających, pewnych siebie i odważnych kobietach.
Marc Cain to włoska marka założona w 1973 roku. Projektanci firmy tworzą ubrania dla kobiet z silnym charakterem, posiadających unikalny styl, pozostając przy tym w zgodzie z obowiązującymi trendami. W salonie miłośniczki mody znajdą wysokiej jakości ubrania i dodatki na każdą okazję.
Renoma sukcesywnie poszerza także ofertę skierowaną do Panów. Na parterze zlokalizowany będzie także salon Rage Age by Czapul. To wyjątkowa na polskim rynku marka ekskluzywnej odzieży męskiej. Projektant tworzy wizerunek otwartego, pewnego siebie mężczyzny, który ceni doskonałą jakość i szuka własnego stylu.
Desiderio to multibrandowy butik oferujący eleganckie włoskie obuwie. W salonie zlokalizowanym na parterze centrum będzie można kupić buty m.in. tak renomowanych firm jak Baldinini, Ballin czy Casa Dei.
Na pierwszym piętrze centrum pojawi się salon WORLD BOX z odzieżą i obuwiem sportowym. Klienci znajdą tam produkty takich marek jak Nike, Adidas, Reebok. W ofercie będą kolekcje dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci.
Tagi: