Nowe placówki Carrefour zostały uruchomione m.in. w: Lublinie, Białce Tatrzańskiej, Opolu, Walimiu, Krakowie, Bydgoszczy, Wrocławiu i Warszawie.
W strategii rozwoju multiformatowego Carrefour, sklepy osiedlowe zajmują bardzo ważne miejsce. Stale pracujemy nad wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań i atrakcyjnością naszej oferty, aby z jednej strony klienci byli zadowoleni z wygody zakupów i wyboru towarów, a z drugiej – by nasi partnerzy biznesowi byli usatysfakcjonowani współpracą z Carrefour
– mówi Marek Lipka, Dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.
W 2017 r. Carrefour planuje utrzymanie dotychczasowego, stabilnego tempa rozwoju swojej sieci franczyzowej, poprzez otwarcie 120 nowych placówek.
Carrefour Polska modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.
Carrefour pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Następnie odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca ma zapewnioną opiekę opiekuna regionalnego, który dba o standardy, sugeruje usprawnienia i pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.