Nowe koncepty coraz popularniejsze w Silesia City Center

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-09-23 | 11:26
W Silesia City Center przybywa nowych konceptów. W galerii już działają pierwsze showroomy i sklepy typu concept stores. Stanowią one już 5 proc. oferty Silesia City Center.
Coraz ciekawszy tenant-mix
Nie tylko zwykły sklep lub butik, ale coraz częściej showroom, pop-up store,  a nawet firmowany znanym nazwiskiem salon usługowy. W Silesia City Center rośnie liczba placówek tworzonych według nowych, często autorskich koncepcji. Na taki krok decydują się najczęściej właściciele sklepów w jednej lokalizacji lub dopiero tworzących się sieci.
- Niewielcy najemcy, chcąc wyróżnić się na tle oferty galerii coraz częściej poszukują bardzo indywidualnych pomysłów na swój sklep lub lokal usługowy. Tworzą więc własne modele biznesowe i koncepcje salonów, adaptując pomysły z tego, co sprawdziło się na świecie np. na popularnych ulicach handlowych w Berlinie, Warszawie czy Londynie - mówi Ewa Marcinek, dyrektor Silesia City Center.
I dodaje: - Przodują w tym przede wszystkim polscy projektanci, którzy coraz częściej do galerii przychodzą z pomysłem na pop-up store albo concept shop, zamiast zwykłego butiku. Te miejsca łączą w sobie dziś elementy sklepu, galerii sztuki, pracowni krawieckiej i pracowni projektanta. Są więc niezwykle atrakcyjne dla  galerii, ale także dla poszukującego unikalności klienta centrum - mówi.
Przybywa nowych konceptów
Modę na nowe koncepty w galeriach handlowych Silesia obserwuje od 3 lat, kiedy to w obiekcie otworzył się pierwszy w regionie salon La Manii i Burberry. Jednak dopiero ostatni rok okazał się prawdziwym boomem na nowe pomysły. W maju 2013 powstał w Silesii reprezentujący wiele światowych brandów salon optyczny Bryloownia, którego marka, nazwą nawiązująca do śląskiej gwary, została utworzona specjalnie na potrzeby lokalizacji w Silesii.
Z kolei w listopadzie 2013 w Silesii został otwarty pierwszy w regionie i drugi w Polsce concept store Together z biżuterią i ubraniami polskich projektantów, w lutym 2014 swój showroom z pracownią krawiecką uruchomiła tu marka Furelle. We wrześniu zadebiutował natomiast butik Bizuu, projektantek Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak.  W Silesii także już dwukrotnie, zorganizowano sezonowy pop-up store dla młodych projektantów.
- To jest zjawisko, które na Śląsku możemy zaobserwować dziś tylko w Silesia City Center. Pokazuje ono, że młode marki i polscy projektanci mogą doskonale odnaleźć się w rzeczywistości centrum handlowego, tworząc tutaj przynoszące zyski modele biznesowe, atrakcyjne zarówno dla galerii handlowej, jak i dla klientów centrum - mówi Marcinek.
Coraz ciekawsze usługi
Ale nie tylko projektanci i marki odzieżowe sięgają po tego typu rozwiązania w Silesia City Center. Także część najemców oferujących usługi. W Silesii działa już jedyny w regionie salon tajskiego masażu Thai Massage oraz pierwszy na Śląsku salon Nail Spa znanej manicurzystki Marzeny Kanclerskiej. Powstała tutaj także pierwsza w śląskim centrum handlowym kawiarnia… dla palaczy - Smoking Lounge.
- Najemcy mający nietypowe jak dla centrum handlowego usługi, także szukają oryginalnych pomysłów na swoje lokale usługowe. Efektem tego są interesujące koncepty firm z branży zdrowia i urody, a nawet z branży restauracyjnej - mówi Ewa Marcinek.
Ta nietypowość podoba się jednak klientom centrum. - Klienci galerii handlowych chcą być dzisiaj zaskakiwani ofertą. Z jednej strony oczekują obecności najpopularniejszych sklepów sieciowych, kawiarni i restauracji, z drugiej chcą mieć dostęp do najnowszych kolekcji  modnych dziś projektantów albo nietypowych usług jak manicure czy dentysta. I tutaj pojawiają  się otwarte  drzwi  dla kreatywności najemcy - mówi Marcinek.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-12-20 do 2014-12-21

Nowe koncepty coraz popularniejsze w Silesia City Center

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.