Nowa witryna wystartowała z początkiem czerwca. To efekt trwającej od kilku miesięcy współpracy Da Grasso ze specjalizującą się w internetowych rozwiązaniach dla gastronomii firmą Tastysoft.
Głównym atutem dagrasso.pl jest przejrzystość i intuicyjność obsługi. Klienci mogą błyskawiczne odnaleźć najbliższy lokal, wybrać ulubioną potrawę i złożyć zamówienie. Uproszczono również nawigację na stronie rezygnując z wielopoziomowego menu na rzecz przyjaznych użytkownikowi ekranów przewijanych. Znacznie ułatwia to korzystanie ze strony na urządzeniach z ekranem dotykowym. Ważnym udogodnieniem jest też wyszukiwarka ulubionych dodatków, podpowiadająca potrawy z szerokiej oferty Da Grasso na podstawie wskazanych przez klienta, najbardziej lubianych składników. Wystarczy, że internauta zaznaczy, że ma ochotę np. na ananasy, a system wskaże mu wszystkie potrawy z menu mające ten owoc w swoim składzie. Analogicznie zdefiniować można składniki, których nie lubimy, a serwis wyeliminuje je z naszego menu.
-
Przy tworzeniu strony internetowej dla Da Grasso wykorzystano wiedzę z zakresu projektowania interfejsów użytkownika oraz znajomość rynku gastronomicznego i zachowania klientów na stronach restauracji. Zależało nam, aby strona była prosta i użyteczna, co w dłuższej perspektywie przekłada się na większą liczbę użytkowników i zamówień. Wyzwaniem była ilość informacji, jakimi musi zarządzać Da Grasso. Ponad 200 lokali to wiele promocji i aktualności, a przede wszystkim rozbudowane menu, które trzeba utrzymywać, szybko i sprawnie dostosowując do rynku. Wdrożyliśmy bardzo elastyczny system z autorskim rozwiązaniem CMS, który pozwoli na dalszy rozwój sieci. Pracujemy już nad kolejnymi etapami, które usprawnią funkcjonowanie całej sieci franczyzowej i uruchomią system obsługi zamówień online – mówi Anna Stańczyk, prezes Tastysoft.
Nowa strona wykorzystuje w pełni możliwości narzędzi Google. Zarówno tych dostępnych dla użytkowników, jak Google Maps pomagający odnaleźć najbliższą pizzerię, jak i zaawansowanych systemów pozwalających administratorom badać zachowania internautów i dostosowywać konstrukcję serwisu do ich oczekiwań.
Zobacz restauracje Da Grasso w centrach handlowych
Tagi: