Nowa sieć supermarketów zastąpi 170 sklepów POLOMarket

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-11-28 | 12:05
Na rynku pojawi się nowa sieć polskich supermarketów Mila. Marka należy do spółki market-Detal, której Prezesem jest Artur Kasner, współwłaściciel posiadający wieloletnie doświadczenie w budowaniu biznesu w handlu detalicznym. Supermarkety Mila będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo.
Nowa nazwa Mila wraz z hasłem „Zakupy, aż miło” to zobowiązanie wobec Klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci Mila, to nie tylko codzienny obowiązek, ale również przyjemność i lekkość. Obecnie sieć sklepów funkcjonuje jeszcze pod pierwotną nazwą, ale na początku przyszłego roku odbędzie się całościowy rebranding. Firma posiada obecnie sieć 170 sklepów na terenie całego kraju i zatrudnia blisko 5500 osób.  
Doświadczenie
Spółka market-Detal powstała w 1997 roku. Od 17 lat funkcjonuje pod szyldem POLOmarket, której była współtwórcą. 40% placówek, których market-Detal jest właścicielem, z dniem 1 stycznia 2015 r. rozpocznie samodzielną działalność jako Mila, tworząc nową sieć złożoną początkowo ze 170 sklepów. Obecnie sklepy prowadzone są pod pierwotną nazwą, na początku przyszłego roku odbędzie się ich całościowy rebranding. Od stycznia 2015 r. w ramach struktury sieci POLOmarket funkcjonować będzie nie mniej niż 270 sklepów, a każdego miesiąca do sieci dołączać będą nowe sklepy.
Inwestycje
Mila to przemyślana i długo przygotowywana inwestycja spółki, która planuje intensywny rozwój sieci na poziomie 30 otwarć nowych sklepów rocznie. Firma dysponuje nowo otwartym centrum logistycznym o powierzchni 39 700 m kw. Doskonała lokalizacja w środku Polski (Krągola k. Konina), umożliwi dystrybucję asortymentu praktycznie do każdego regionu kraju.  Spółka w najbliższych latach planuje przeznaczyć znaczne środki na działania marketingowe i promocyjne budujące świadomość nowej marki. Będzie także inwestowała w działania mające budować przewagę konkurencyjną.
Nowy pomysł na supermarket
Nowa marka Mila jest odpowiedzią na zmieniające się zwyczaje zakupowe Polaków oraz rosnące znaczenie tego kanału sprzedaży detalicznej. Sieć planuje oferować odpowiedni asortyment, dostosowany do zmieniających się potrzeb swoich klientów, aby mogli znaleźć wszystko to, czego potrzebują w jednym miejscu.
- Wyraźnie widzimy potrzebę stworzenia sklepu, który będzie łączył zalety kupowania w sklepie tradycyjnym z zaletami zakupów w dyskoncie. Ważnym elementem strategii jest również dla nas odpowiednia relacja jakości do ceny. Określiliśmy kluczowe kategorie, które do tej pory były doceniane przez Naszych Klientów, w których nadal będziemy się specjalizować, a są nimi: świeże warzywa i owoce, wędliny i mięsa, oraz przepyszne ciasta - mówi Artur Kasner, prezes spółki.
Nazwa i logo
Nazwa nowej sieci supermarketów Mila, to zarówno nazwa słownikowa jednostki miary, jak i neologizm motywowany formami: „miły, milutki”. Niezależnie od sposobu dekodowania nazwy, pojawiają się z nią korzystne konotacje. Nazwa jest przyjazna, ciepła i nowoczesna jednocześnie. Słowo „Mila” kojarzy się z czymś miłym, a wraz z hasłem przewodnim „Zakupy, aż miło!”  jest zobowiązaniem wobec Klientów. To także obietnica, zgodnie z którą zakupy w sieci Mila, to nie tylko codzienny obowiązek, ale również lekkość i przyjemność w robieniu zakupów spożywczych. Mila to po prostu miły sklep niedaleko domu.
 
- Dodatkowo, jednym z najważniejszych atutów naszej nowej sieci supermarketów, będzie zapewnienie kompetentnej obsługi naszemu klientowi – to on jest dla nas najważniejszy i to z nim chcemy się zaprzyjaźnić. Zauważyliśmy też, rosnące znaczenie bezpośredniego kontaktu Klienta z obsługą. Chcemy zapewnić przyjemną atmosferę oraz życzliwą pomoc, której oczekują szczególnie zabiegani rodzice  oraz osoby starsze. Mila to odpowiedź na ich potrzeby - mówi Sylwia Kocon, dyrektor marketingu.
Oddając główną ideę sieci, miejsce wygodne i przyjazne dla Klienta, w logotypie wykorzystano czcionkę, która jest nowoczesna, miękka i ma kojarzyć się z obfitością, a obły kształt znaku przypomina dymek dialogowy, co nawiązuje do charakteru sklepu, w którym jest miejsce na rozmowę i interakcję z życzliwą obsługą.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-03-20 do 2015-03-22

Nowa sieć supermarketów zastąpi 170 sklepów POLOMarket

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.