Nowa identyfikacja wizualna w pełni oddaje nowoczesny charakter marki, jednocześnie podkreśla i odzwierciedla wartości firmy, jakimi są: modowy charakter, innowacyjność oraz wysoka jakość.
Nowy sklep internetowy został stworzony z myślą o wygodzie i oszczędności czasu klientów. Pojawiło się w nim wiele nowych funkcjonalności i prostych w obsłudze narzędzi: rozbudowana wyszukiwarka produktów, nowa dodatkowa forma płatności (przelewy tradycyjne), a także nowe opcje wysyłki, czyli możliwość odbierania zamówień w coraz bardziej popularnych Paczkomatach.
Sklep w nowej szacie graficznej ma prostą, intuicyjną i przyjazną nawigację oraz wiele innych nowych funkcjonalnych rozwiązań, które ułatwią i uprzyjemnią proces zakupów, o czym klienci przekonają się w czasie odwiedzin.
Zmiana wizualizacji i funkcjonalności serwisu podsumowuje proces intensywnego rozwoju i zmian zachodzących w Atlantic S.A., obejmujących międzynarodową ekspansję oraz rozwój portfolio i nowych kolekcji.
Tagi: